Jennilipalmen

Alla inlägg under september 2011

8.

Av Jennili Palmén - 6 september 2011 12:30

Saker som verkligen MÅSTE göras idag..

 

Tror ni att jag kommer att "Hinna/göra" allt idag?:P

Pusspuss

7.

Av Jennili Palmén - 6 september 2011 11:09

God morgon allesammans!

Ni kanske inte tycker det är morgon nu, då ni jobbar osv men för "arbetslösa" lilla mig är det morgon för att jag inte har någon tid att passa så att jag tyckte att jag förtjänade att sova ända tills jag vaknade av mig själv idag!:)


Nu när jag bloggat och käkat upp min frukost så ska jag faktiskt åka å handla.

För idag ska jag baka en smörgåstårta!

Den ska tas med till Guss kusin, för han fyller år idag!


Så det står på schemat först!


Pusspuss

6.

Av Jennili Palmén - 5 september 2011 22:58

  Som ni ser så har jag absolut inte gjort det jag skulle göra idag..


Men glädjer mig själv med att jag varit så otroligt duktig som tagit mig mod att gå på mötet.

Efter halva vägen till stället dit jag skulle, stannade jag upp.

jag var tvungen at ta några djupa andetag, och jag kan säga att jag var faktiskt påväg att vända om. Men jag gjorde det och jag ska nästa vecka på inskolning på ett äldreboende här hemma..

JIHOOO!

Nä nu ska jag ta å kika på en av mina favorit serier;criminal minds.

Pusspuss

5.

Av Jennili Palmén - 5 september 2011 11:54

HÖRNI, det gick ju fakstiskt super bra!

Å kroppen känns helt lättad, humöret är på topp och nästa vecka vankas inskolning!


Nu känns det plötsligt helt okej att leva..

Hahaha


 

Pusspuss

4.

Av Jennili Palmén - 5 september 2011 10:15

Hej, nu sitter jag förmodligen inne på mötet, mitt hjärta slår nog förmodligen dubbelt så fort som det brukar. Jag är nog förmodligen brandbilsröd i ansiktet mitt. Och jag stammar nog som om jag vore dödsrädd. Så snälla skänk mig ett lycka till!Skriver sedan hur det har gått.Pusspuss,jennili

3.

Av Jennili Palmén - 5 september 2011 09:13

Sitter nu här vid frukost- bordet, är nervös som tusan! Skakar nästan innombords, ska det behöva vara såhär?Ska det verkligen behöva vara så här att vara stor och måsta söka jobb. Jag ska egentligen bara på ett möte, men det är super jobbigt. Har alltid varit så lätt att söka sommar jobb, så varför ska det vara så jobbigt nu?Jag har suttit och tänkt, tänkt om och tänkt en gång till på vad jag ska säga. Men tänk om hon avbryter mig? Tänk om hon gör så att jag inte kan följa min "mall" dom jag har skapat i mitt huvud. Tänk om hon känner, få detta överstökat så att hon kan gå här ifrån. Tänk om hon känner att jag inte alls passar innom yrket. (dock är ju det bra om hon säger det! Ifall hon tycker så)Ojojoj, jag tänker alldeles för mycket!.Önskar att jag var stark, jag önskar att jag hade mer mod, jag önskar helt enkelt att jag var bättre.Pusspuss,Jennili.

2.

Av Jennili Palmén - 3 september 2011 12:00

vi ska nu iväg på bowlingen på invigningen.

Frida jobbar där idag så går väl förbi och säger hej och köper lite lunch!

Det kommer att bli den goda kyckling wokken!:)



Och ikväll blir det att tagga fest!:( Blir till att gå till angelica på inflyttningsfest först sedan blir det corner och byfest, jihooooo!:) jag hoppas att det blir roligt, är inte så taggad just nu men jag ska jobba på det! Och hoppas på att det höjs! Humöret alltså!

Det blir till att tänka ut tid till att fixa mitt hår ikväll har bestämmt att jag ska vågtånga det och det tar minst 1 och en halv timmma å bara våga allt, då jag ska ha löshåret också! :)

Visar bild på det senare..



pusspuss

1.

Av Jennili Palmén - 3 september 2011 10:47

skön dag, sovit ut riktigt bra idag!Nu ligger vi, jag och guss framför teven och kikar på eva och adam fyra födelsedagar och ett fiasko!Guss kan filmen helt utantill, han kan alla repliker osv...hahha ganska söött! Pusspussss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards