Jennilipalmen

Direktlänk till inlägg 6 november 2015

#

Av Jennili Palmén - 6 november 2015 10:11

Detta har varit en av mina bättre vänner under dessa dagar.
Det är ett blås instrument som man blåser ut genom, som går trögt för att blåsa upp lungorna efter OP.
Med det så gör man även så att kroppen får upp slem då det kan göra fruktansvärt ont att hosta!

Här är nästa bra'a vänn:

Blommor i all ära.
Men Hälsar ni på någon på sjukhuset ta med en Korsordstidning. Det har varit min sysselsättning här, det är otroligt långa dagar främst för mig som egentligen inte mått sådan super dåligt, ellerhur ska man säga , ?åligt har jag mått men ändå varit uppåt.. att läsa har varit jobbigt men att lösa korsord har fungerat finfint!
Sedan är:

(Gammal bild)Hörlurarna är också något som jag dragit nytta av här. Främst på nätterna har jag lyssnat på dov musik. För just att sova i samma rum som andra och höra deras snarkningar och rörelser osv gör att man sover super dåligt!
/jennili

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennili Palmén - 26 maj 2016 10:15

Bor nu hemma i junsele över sommaren! De håller på att göra stambytet i vår lägenhet och jag som pluggar har ju möjligheten att plugga var jag vill då utbildningen är på distans! Däremot måste Guss bo i kaoset stackaren. Inte i nästa vecka utan ...

Av Jennili Palmén - 25 november 2015 19:35

Förra fredagen var jag på återbesök hos läkaren igen. Mina prover såg bra ut. De tog däremot ingen puls eller blodtryck..vilket jag fann var ganska underligt. Men läkaren klämde på magen och konstaterade att allt stod rätt till, med en eller två t...

Av Jennili Palmén - 10 november 2015 16:27

I fredags fick jag åka hem, med en återbesökande blankett i fickan. Jag kom hem och min kära sambo tog hand om mig fick mig ett aktivitetsarmband och en mixer av honom också (gulle han). Kändes som att läkaren var lite osäker på om jag skulle få ...

Av Jennili Palmén - 6 november 2015 10:00

God morgon eller goddag snarare. Fick igår i mig sju glas med dryck. Och igårkväll låg pulsen på 80 helt normalt bra. Imorse kom de in och tog pulsen och feber på mig och jag hade 37.4 så ingen feber och 96-98 i pulsen. En kvart senare kom de in o...

Av Jennili Palmén - 6 november 2015 09:53

Kom en dag sent inlägget.. Imorse när de gick ronden fick jag veta att det såg nogorlunda ut.. Fick sedan vid klockan 12 veta att sänkan låg på 15 och pulsen var vid 92 om jag inte missminner mig! Fick då sedan veta att allt såg stabilt ut ...

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards