Jennilipalmen

Alla inlägg under november 2011

20.

Av Jennili Palmén - 27 november 2011 21:22

hejhej.
Super trött tjej som sitter här bakom dataskärmen!

Vet inte riktigt vad det är för fel, känner mig dåsig och trött mest hela tiden..

Men aja ska inte ödsla massa tid på att sitta och beklaga mig(som jag alltid gör..)


Idag har jag jobbat 7,15-16,00 Härligt!

Imorgon blir det till att jobba 7-16.

sedan på tisdag jobbar man kort dag, och sedan ledig 2 dagar

Härligt!


Har förövrigt bestämmt mig för färg på jackan och fixat det!:)


Har även skickat iväg en jacka idag, som jag lagt ut på tradera!

Jihoo.

Hoppas jag får mina prylar snart också från tradera..

Mina knappar, dragkedjor och tyger!


Näni, nu bannemig ska jag sova!


Puspsuss


19.

Av Jennili Palmén - 26 november 2011 06:25

Godmorgon allesammans!Har nu precis käkat frukost, som nu på morgonen bestod av en halv tallrik flingor och mjölk!Brukar älska att äta på morgonen! Men inte nu, har ont ont ont. Men Men det är ju ett vardagsproblem jag får tas med! Då jag har min krångel mage!Igår så knakade det till i nacken på mig, och ont som tusan gjorde det! Var som om jag fick senadrag i en sena på sidan av nacken. Men det konstiga är att jag är alldeles varm där förtfarade och så strålar det ut i armen skit knepigt! Mormor trodde jag skulle få nackspärr. Men jag mena jg kan röra huvudet och så! Dock strålar det ut i armen om jag gör för hastiga rörelser!Förvirrad tjej eller vad? Nä nu måste jag fixa det sista och sedan kila iväg!:)

18.

Av Jennili Palmén - 24 november 2011 21:51

Nu är auktionerna slut!

Jag vann dem båda!



 


Jihoow.

Har lagt fler bud också så hoppas på att vinna flera!

Dock är det på olika fiina tyger! 

pusspuss 

17.

Av Jennili Palmén - 24 november 2011 20:55

Sitter i soffan och är nervös!

haha egentligen inget att vara nervös för men jag känner mig som ett litet barn på jul!
Väntar och väntar!


Jag har lagt bud på massa tradera auktioner, med tyger knappar dragkedjor och så vidare!

Ska nämligen börja att göra väskor!

Svårt?! jaa det kan det säkert vara men vill göra något de dagar då jag inte har något att göra dvs då jag inte jobbar!
(känner mig så otroligt värdelös när jag bara går runt och inte har något att göra, jag HATAR att vara arbetslös. Eller jag skulle vilja ha ett riktigt jobb inget sånt här ditt och datt jobb!)


Nä nu måste jag kika in auktionerna så ingen buder högre!

Hahah hör av mig sedan!


Pusspuss

16.

Av Jennili Palmén - 22 november 2011 16:11

Sitter nu i soffan nere på kägelbanevägen.

Men dubbla tjocka filtar, men ändå fryser jag.


Har idag slagit in 3 julklappar.

Och nu ska jag installera sims 3 på datorn.


Att spela sims känns vintrigt och juligt.

Vet inte riktigt varför jag får bara den känslan nu, så just nu är livet i topp!


Så just nu sitter jag längtar som ett barn tills installationen är klar!

och sedan kommer jag vara fast vid spelet i princip hela kvällen kan jag tänka mig!


 


Pusspuss

15.

Av Jennili Palmén - 22 november 2011 10:08

God morgon!


Åh jag har funnit min dröm jacka.

Dock kan jag inte riktigt bestämma mig om hur jag ska göra..

Jag hade bestämmt mig att jag skulle köpa endera en röd eller svart.

Men nu vet jag inte, både brun, mörk och ljus blå är ju också fina!

HJÄÄÄÄÄÄÄLP.

14.

Av Jennili Palmén - 21 november 2011 20:56

Vilken kväll?!

å herre gud vilken kväll, helt slut! haha


Har bakat hela kvällen!

Och det innebär att jag måste springa ut i bröjstugan till frysen och frysa in alla kakorna.

(där är det kusligt riktigt mörkt)

Annars är de slut imorgon, jag har nämligen en familj full av kakmonster!


Har även lagt ut våran 3 sits soffa och våra två fåtöljer på blocket, tommy är inte riktigt med på det men aja de  ligger nu på ute på blocket. Här har ni annonsen : http://www.blocket.se/vasternorrland/3_sits_soffa_och_tva_fatoljer_37367886.htm?ca=4&w=1

Gå in och kika vetja...


Körde hem Guss också, var tvungen att ta blå volvon (som det inte finns några vinterdäck på)

Körde så försiktigt som möjligt, var dö rädd hela tiden!



Hah, när man skriver ner det såhär så låter det som att jag inte gjort speciellt mycket.

Men känns som så i alla fall!



Pusspuss

14.

Av Jennili Palmén - 21 november 2011 20:56

Vilken kväll?!

å herre gud vilken kväll, helt slut! haha


Har bakat hela kvällen!

Och det innebär att jag måste springa ut i bröjstugan till frysen och frysa in alla kakorna.

(där är det kusligt riktigt mörkt)

Annars är de slut imorgon, jag har nämligen en familj full av kakmonster!


Har även lagt ut våran 3 sits soffa och våra två fåtöljer på blocket, tommy är inte riktigt med på det men aja de  ligger nu på ute på blocket. Här har ni annonsen : http://www.blocket.se/vasternorrland/3_sits_soffa_och_tva_fatoljer_37367886.htm?ca=4&w=1

Gå in och kika vetja...


Körde hem Guss också, var tvungen att ta blå volvon (som det inte finns några vinterdäck på)

Körde så försiktigt som möjligt, var dö rädd hela tiden!



Hah, när man skriver ner det såhär så låter det som att jag inte gjort speciellt mycket.

Men känns som så i alla fall!



Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards