Jennilipalmen

Alla inlägg under januari 2012

14.

Av Jennili Palmén - 26 januari 2012 21:25

God kväll!


Idag har varit en bra dag faktiskt..

Men det blir rätt korta dagar för mig! haaha

De flesta mornar har jag börjat jobba klockan 9 och sslutat vid 5.

Sedan så har det burit av hem (till holmnäs) och jag har varit hemma runt halv 6 och då käkat.

sedan vid 9-10 har jag gått upp och lagt mig, jag är super trött helt sjukt vad trött jag är!

Men det är väl av alla nya intryck och allt nytt!:)


Jag väntar även på ett samtal imorgon, som har en ganska stor betydelse för mig..

Och ja jag vet att det där lät jätte töntigt!

Men så är det faktiskt!


Men nu ska jag gå på date med kudden så god natt och sov så sött

Puspuss

13.

Av Jennili Palmén - 25 januari 2012 12:04

Trötter jag.

Arg jag.

Ledsen jag.

på dåligt humör jag.


Tur att jag snart får träffa barnen!

De får mig glad ända in i hjärteroten!.


Puss.

 

12.

Av Jennili Palmén - 23 januari 2012 19:28

Goder kväll allsammans!Första dagen avklarad, ligger nu i soffan super trött!Är nog för att nervositeten släppt..För så sjukt nervös jag var i morse alltså! Ouh.Har lite torka i hjärnan, är helt slut! Pus

11

Av Jennili Palmén - 22 januari 2012 08:58

God morgon!LiggEr i sängen och lyssnar på hjärtat som halvsnarkar, faktiskt ganska sött!Min klocka har ringt sedan 7 alltså i två timmar nu..Men jag har varken orkat eller kännt tt jag har kunnat kliva upp. På grund ut av min mage. Jag har så fruktansvärt ont i magen så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.. Jag är nervös.Idg måste det packas! För mitt i dagen idag drar jag till umeå! Till mina kusiner och ska bo där en vecka!För jag har nämligen fått jobb på en förskola en vecka!Otroligt göd är jag, kan fasen inte beskriva hur glad jag är! Men ont i magen har jag!Alla dessa frågor som flyger runt i huvudet görMig galeen. Men Men.Och för den delen har jag aldrig kört till Umeå så det kommer bli en underlig resa.. hoppas att jag hittar dit!:p Pus

10.

Av Jennili Palmén - 16 januari 2012 15:40

God kväl


Sitter nu i soffan dödstrött typ.

Jag vet inte riktigt vad det är..?


I fredags natt så sov jag endast en halvtimma sammanlagt på grund ut av att jag hade så otroligt ont i huvudet!

och både i lördags och söndags kväll var jag mycket piggare än vanligt och gick och lade mig rätt så sent..

Kanske är det som tas ut på mig..


Jag ska alldeles strax iväg på en ny inskolning.

På gunillagården, dock en ny avdelning.

Min tredje inskolning och sista där, de har endast 3 avdelningar så!

Hahah.


Jag har funderat och tänkt ganska mycket på frantiden under de senaste dagarna.

Troligtvis därför jag inte mått så bra..

Berättar senare ikväll om min framtid...


För nu måste jag kila och fixa i ordning mig inför kvällen, JIHAA!


pus

9.

Av Jennili Palmén - 12 januari 2012 20:26

Kompis det går bra nu!

Eller?


Usch, jag är ett nervvrak hela jag.

Vet varek in eller ut..

Så, Hur ska det här gå?


Jag har i alla fall varit duktig.

Skickat iväg 4 stycken intresseanmälningar på lägenheter!

ojoj.


Vill här ifrån så fort som möjligt.

Men är samtidigt jävligt nervös, känns som att jag kommer att växa upp och bli stor.

Hahah, vill jag verkligen det?

osäker.


Detta vart ett väldigt luddigt inlägg.

Men det är för att jag är väldigt luddig just nu..


pus

8.

Av Jennili Palmén - 12 januari 2012 16:32

Horoskop.


Fiskarna.


Du är stressad och har svårt att få struktur i ditt liv.

Även fast du försöker att planera känner du ändå att du inte har kontroll på läget.

Avsätt en stund för att skriva ned vad som egentligen oroar dig,

så kanske du kommer till en ny insikt.


Åk iväg själv eller tillbringa några timmar ensam.

Du behöver lugn och ro just nu så det bästa du kan göra är att investera lite tid i dig själv.



Detta var mitt horoskop i Januari.

När mamma läste det så fick hon ett skrattanfall, hon skrattade så hon kunde inte läsa det högt.

Hon tyckte att det var snuskigt eftersom hon tyckte att det stämmde in på mig  så mycket.

Det var som hon sade att det brukar ju kunna stämma så där lite gran och att man inbillar sig att det stämmer.

Men det stämde verkligen!


Jag vet varken in eller ut på mitt liv just nu.


puss


7.

Av Jennili Palmén - 3 januari 2012 21:45

God natt.



  


pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards