Jennilipalmen

Alla inlägg under mars 2014

Av Jennili Palmén - 24 mars 2014 06:15

..världen!
Här sitter jag och smaskar på världens godaste å onyttigaste frukosten.
smörgåstårta och en mumsig chailatte!
Men mätt lär jag bli.

Sitter här med ett öra som är igentäppat också. Ska bli rätt intressant att gå på föreläsningar, frågan är bara om jag hör nått?
Själv pratar jag högt och hör knappt något..
haha blir roligt att se.

Kram kram

Av Jennili Palmén - 9 mars 2014 18:45

Har idag varit iväg och handlat.
Var först på Elgiganten och köpte mig en webkamera. För till veckan har vi seminarium via Adobe på datorn.
Känns spännande faktisk men samtidigt sjukt läskigt!
Var in på guldaffären och skickade iväg våra ringar också, de ska ristas in i dem. Det gick inte då vi köpte dem så nu tog vi oss i kragen! Haha
Var även in på maxi och köpte ingredienser till tårtor! Jihoo, jag fyller år först nästa vecka men svärisarna kommer hit i veckan!
Och titta vad jag hittade, två förtidiga- födelsedagspresenter!

Sedan tog vi oss en skogsprommis med Berit.
Så mysigt!
Har faktiskt installerat och provat kameran ikväll med och den fungerade perfekt!:D

Imorgon blir det jobb halv8 till kvart i 5.
Hoppas ni alla haft en underbar helg!
Pusspuss

Av Jennili Palmén - 8 mars 2014 13:19

Var imorse iväg till solariet. Min bästa vän just nu.
Finns inget så skönt och avkopplande som att bara få ligga i värmen några minuter.
Och att solen lyser ute oxå är ju bara toppen vårkänslorna börjar smyga sig på!

Fick ju faktiskt fina blommor av guss igår med ?

Nu ska här börja lagas mat.
Ikväll blir det middag med vänner. Tjohooooooo!
Pusspuss

Av Jennili Palmén - 8 mars 2014 07:22

Härlig natt.
Då min hund är skendräktig och har skrikigt sig igenom natterNa har jag inte sovit särskilt bra. Runt 2-3 timmar per natt för att vara mer exakt!
Inatt däremot har jag väl vaknat kanske tre gånger. Då hon varit runt och vankat.
Men hon har faktiskt inte gnällt så mycket. Tycker så fruktansvärt synd om henne. Men jag tror det håller på att gå över nu. (Hoppasvi i allafall).
Har pratat med vetrinären och ska dit nästavecka och få några droppar som vi kan ge henne när hon får det sådär jobbigt! Blir nog att hon får dem nästa gång hon löpt om det nu håller på att gå över..

Men nu då när jag äntligen ska få sova ut och ta igen lite timmar så vaknar jag halv7?! Va är det liksom?

Guss och Berit dem ligger och snarkar som tusan!
-orättvist-

Av Jennili Palmén - 7 mars 2014 16:44

-Nu är Våren här.-
Såg på nyheterna och nu är våren här i Umeå". Om det i 7 dygn är 0-15+grader så är det vår.

Men har inte haft en enda vårkänsla.
Så idag tog jag riktigt tag i det. Det blev att byta gardiner i både köket och vardagsrummet.
Det blev dom med fåglarna i köket och de fina vita som guss köpte i vardagsrummet. Vitt och fint!

Av Jennili Palmén - 7 mars 2014 16:31

Idag blev det helg. Blev inge jobb idag. Kändes faktiskt skönt, trots att jag älskar mitt jobb!
Jag hade absolut ingen bra start på dagen många olika andledningar men en av dem är att jag varit vaken i princip hela natten. Plus några nätter till. Men dagen har utvecklas tillen bra dag. Nu är det helg på riktigt.

Ett riktigt flum inlägg men det är så jag känner idag.
Pusspåer!

Av Jennili Palmén - 5 mars 2014 19:45

Håller nu på att fixa i köket och byta gardiner.
Hatar mitt strykjärn som är värdelöst!
För snål för att köpa ett nytt, och känns super tråkigt att önska sig i present:/

Och nya gardiner köpte gubben idag(dock beskrivning angiven av mig!) haha.
Men blev sugen på ett par jag köpt för länge sedan..
Så nu är största problemet att jag inte vet vilka jag vill ha..

Så nu sitter jag i soffan framför farmen och har lämnat allt kaos där i köket. Har även bestämt mig för att ta mig det imorgon igen..
Tänker ladda upp med tålamod inför imorgon! Haha

Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards