Jennilipalmen

Alla inlägg den 12 september 2011

19.

Av Jennili Palmén - 12 september 2011 22:29

Förlåt för dåliga och tråkiga inlägg. Men det går ju inte att lägga in bilder osv i inläggena..Eller går det? Är fet bara jag som är allmänt trög?!(Min första inskolningsdag på Gunillagården/äldreboende är imorgon)Nu såhär dagen innan tankar!:*usch hämskt att gå om dit själv å hämta kläder och byta om! Pinsamt.*ska gå inskolningen med en annan för den jag skulle gå med är sjukskriven, tänk om hon jag ska gå med istället tycker att det är allmänt jobbigt att ha mig med..*tänk om hon ber mig göra något jag känner att jag inte klarar av första dagen.. *tänk om hon tycker att jag frågar för mycket.*tänk om hon tycker att jag ställer konstiga frågor?*tänk om hon tycker att jag är konstig?*tänk om hon tycker att jag tar för mig för mycket / att jag tar för mig för lite?..* TÄNK OM JAG GÖR FEL?!Mitt huvud går på högvarv, jag har pinkkatarr, ögonen svider och jag håller på att bryta ihop av nervositet. Varför gatt just jag bli som jag blev? Varför har jag så lätt för att hålla på att dö av nervositet? Tänk om jag bara kunde vara som andra, coollugn chili och ha bra självförtroende? Nä jag fick inget av det.. Slutar klockan 8;30 imorgon så om jag överlevt slänger jag nog in ett inlägg!Pusspåer.

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards