Jennilipalmen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Jennili Palmén - 31 augusti 2010 20:36

att denna dag skulle vara lååång.

Men den kändes super kort faktiskt!

Har bara haft BF lektioner idag. vi ska ha en upptaktsdag, en dag med alla tre klasser, alltså bf1,2 och 3. Vi treor kommer att hålla i den och planera den.

Känns faktiskt lite pirrigt, har ingen aning om vilka som ens går i bf 1 haha.

Men det kommer nog att gå supper!


Idag har jag gått och plockat och flyttat runt grejer i lägenheten, ställt upp ett par nya ljuslyktor som jag köpt i s-vall för ett tag sedan!

Så mysigt att tända ljus nu i höst kylan:)

Kikar på CSI miami, sååå bra progrm alltså!

pusspuss

Av Jennili Palmén - 26 augusti 2010 21:34

ojoj, idag hade jag planerat in mycket.. Men blev inte så värst mycket av det..

Skulle så film nu ikväll men det sket sig!


Jag har laddat hem "Inte utan min dotter" har sett den förut, men vill se den igen tycker deen är bra. Den visar verkligen hur verkligheten kan se ut.


Har faktiskt hjälpt mamma att måla lite på mitt nya rum!:)

Det kommer bli svinigt snygg! längtar tills det blir färdigt så att jag kan få flytta in alla mina saker!:) LÄÄNNNGGTTTAAAARRRR!


Snart är det helg också, skönt, kommer ni ihåg hur jag skulle vakna upp imorgon?

Jo frisk;)

Hoppas på det då!

Nä nu ska jag se klart på CSI miami och sedan kasta mig i säng!

Vi hörs imorgon

   

Slänger upp en liten bild a :)


Pusspuss 

Av Jennili Palmén - 25 augusti 2010 23:05

vill jag bara lägga mig under täcket och somna!

Jag har så fruktansvärt ont i min hals så jag trot jag dööör!

Jag  villl bara bli rätt okej i halsen, för ont i halsen tillhör ju förkyldningen.

Men det måste tusiken inte göra så här ont!

Jag kan inte anstränga  mig något för då bli jag så himla slut, helt sjukt.'


i helgen vill jag bli frisk, jag måste bli frisk då för jag orkar inge mera. Jag bestämmer att när jag vaknar upp på fredag-morgon kommer ALLT vara helt perfekt! inge sjuk alls..


Den här veckan har gått snabbt, men ändå inte?!

Vet inte hur jag ska kunna förklare det, men ni kanska fattar ändåå?(förhoppningsvis..) Hahaha


Får heller inte träffa Gus på huur länge som hellst, eftersom han är i skolan..


Jag vill åka och shoppa, för det var länge sedan nu, får se när det hinns med..


Nä nuni har jag babblat massa i nattmössan så nu är det nog bäst att jag gör som jag först skrev, krypa ner under täcket!:)


pusspuss

Av Jennili Palmén - 24 augusti 2010 19:43

usch jag är sjuk..

Min mamma säger att det är för att jag klär mig för dåligt..

Dåligt?! säger jag då.

Ska man inte kunna gå runt i jeansjacka med en tjocktröja under i Augusti månad?

Jag blir ARG! jag vill ha det varmt och skönt ett litet tag till, bara ett litet tag till....

Jag är hemma och sjuk, första veckan som brukar vara så skön lite slappt sådar. Men självklart är jag borta!


pusspuss

Av Jennili Palmén - 23 augusti 2010 22:03

ojoj, jag är tom i ord idag..

Hade tänkt skriva en massor om redan jag gjort om skolan som börjar snart om livet i allmänhet. Men jag vat absolut inte hur jag ska börja eller hur jag ska skriva.. allt står liksom stilla i huvudet!.


Nu ska jag i alla fall se en film med killen som har nyckeln till mitt hjärta!


Jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatea när jag flyttar till stan igen.

Det finns liksom ingen tid nu, jobbar och står i är barnvakt hjälper till hemma och så vidare..


Och jag lovar att tankarna och allt jag vill skriva om ska komma bli publiserade någon dag framöver!


pusspuss

Av Jennili Palmén - 13 augusti 2010 15:06

tiden är ändrad, åker redan klockan 5 hinner käka på max;D

Har packat klart;) någon som vet hur mycket väskan får väga? väger iaf prick 15kilo.

Tro ja ska tvinga guss ta några grejer i sin;)

Har en massa i hans väska redan men hans väger ju för tusan bara 11:P


aja sitter här och är helt själv hemma, huset är typ tyst och tomt.

Och jag är trött. jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att hålla mig vaken..

Hade ju kunna försöka leta reda på mina älskade solglasögon och högtalarna men jag vet inte om jag orkar.....



Pusspuss

Av Jennili Palmén - 13 augusti 2010 12:22

Ojoj, nu är det minsann bara fem och en halv timma tills vi drar ifrån junsele vidare till örnsköldsvik sedan därifrån vidare till TURKIET!

Det känns skönt!

Komma till varmen och solen (förhoppningsvis).

Men nervös som en TOK är jag, vi har ju ospecifiserat och har aldrig åkt på en sådan resa förut..

Menmen,


Kommer inte ha något internett på hela veckan, så det blir dåligt med inlägg här, sry:(

Men veckorna efter det kan jag lova att det kommer bli mycket inlägg!


Ni får ha det så bra allesammans!:)


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 13 augusti 2010 12:12

För precis ett år sedan blev Nils Gustaf Lodesjö min. Ha blev min alldeles egna underbara pojkvänn.

Han är en sådan pojkvänn alla önskar sig. Helt perfekt!

Visserligen gör vi ALLA fel osv ibland.

Jag kunde bara drömma om att han skulle bli min men så en dag, för precis ett år sedan blev han det, min alldeles egna kära pojkvänn!.


Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna beskriva hur lycklig jag är med denna kille, det är sjukt!

Jag kan tusan inte i ord beskriva hur värdeefull han är för mig.

Han är mitt hjärta kan vi säga.

Jag vet att många säker tänker. -ojoj, tonårskärlek....

Ni får tänka/säga/tycka vad ni vill.

Men jag älskar honom över allt och det kommer jag fortsätta att göra LÄNGE!




  


Detta inlägg skulle visats igår men tyvär så blev det nått fel..

Pusspusss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards