Jennilipalmen

Alla inlägg under december 2012

Av Jennili Palmén - 21 december 2012 17:04

Så lycklig.
Får gå till ett underbart jobb.
Och jag får fortsätta gå till det här superbraa jobbet efter jul ett tag till.
Så länge jag får gå dit känns det som superbra.
Jag har nu tagit julledigt och ska få åka hem till Junsele til min älskade familj och till fina vänner!
Livet är på topp just idag just nu!
Fina paket jag har fått av några barn och deras föräldrar!:)
För övrigt så sitter jag nu i bilen påväg hem:D
Puus

Av Jennili Palmén - 15 december 2012 18:01

Ligger nu bänkad i soffan och Harry Potter visas på TVn!
Snuppan ligger och sover här bakom mig.
Idag har bi inte gjort mycket.
Varit ute fleragånger, slagit in paket.
Medans lillan har rivit sönder ett.
Och jag måste nämna att paketet är inte till henne..
Men roligt hade hon.
Nu åter tull filmen, pussouss!

Av Jennili Palmén - 13 december 2012 09:17

Ligger i soffan och myyyser med lillan.
Lite sur över att jag är ledig idag egentligen..
Hade gärna vela varit på förskolan och sett alla små lucior tomtar stjärngossar pepparkaksgubbar/gummor.

Men jag och berit ska ha en egen mysig lucia.
Hoppas att ni också får en bra lucia!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 12 december 2012 09:54

Myser i soffan igen..
Med lillan i knät och bästa greys anatomi på TVn!
Härlig dag eller vad?!

Av Jennili Palmén - 12 december 2012 08:24

God morgon!
Ligger i soffan och myyyser med lillan.
Är "mammaledig" idag.
Så min dag kommer att innehålla mys bus och lite ute-bus och ännu mera bus!
Kvällen kommer att innehålla en långprommis med Matilda!:)
Puss

Av Jennili Palmén - 11 december 2012 12:32

Sitter nu på jobbet och har rast.
Idag är en Superlång dag på jobbet..
Började halv9 och jobbar till halv6 sedan är det möte direkt till halv 8.
Gus ska även komma hit med lilla Berit, så att alla får träffa henne ikväll!

Imorgon så är jag ledig och är även ledig på torsdag.
Då blir det att mysa och försöka få in lite rutiner för Berit.
Har även bokat klipp tid nästa vecka.
På fredagen innan vi far hem!
Såå glad. Det är hur slitet som hellst och nött. Det är klippt efter att ha snedbena, dock har jag "mittbena" nu.
Hemskt men känna super att få klippa till det!:)

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 9 december 2012 11:14

Vår lilla berit är nu här hos oss.

Har nog aldrig i hela mitt liv vart så här lycklig.

Tänk att litet liv anförtror sig så till just mig..


Hon är en riktig knä-hund, vill hela tiden komma upp i knät.

och så älskar hon att pussas!

       

Av Jennili Palmén - 6 december 2012 18:56

Jul jul stråååålande jul..
Har tänt varenda ljusstake i lägenheten, och sitter nu och slår in lite julklappar med härlig julmusik på.
Nu kom Gus hem också så nu blir det att ställa till med lite mat!
Puss på er!

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards