Jennilipalmen

Alla inlägg under juni 2013

Av Jennili Palmén - 18 juni 2013 06:42

Idag står utflykt med jobbet på schemat!
Känns super-duper roligt faktiskt!
Och vi ser faktiskt ut att kunna få fin väder!
Solen strålar ute just nu!
Underbart.

Nu -fixa mig och dra iväg!:)

Av Jennili Palmén - 7 juni 2013 02:57

God kväll/natt/morgon vet inte riktigt hur man ska säga som?!
Sitter i alla fall nu i lobbyn.
Tänkte överraska familjen, de tror att vi sover nämligen!
Dock har vi räknat fel så att de kommer nog cirka en timma efter det vi trodde! Haha.
Menmen, nu är dom äntligen snart här!
Tröttmössor kommer nog vi alla vara imorgon!
Men jag längtar till jag får se grabbarnas miner!

Puss och hoppas ni sover sött!

Av Jennili Palmén - 5 juni 2013 21:53

Nuni.
Nu har det snart gått en hel vecka sedan vi landade på detta gigantiska och underbart fina hotell!
1dag har vädret varit sådär men resten har varit toppen!
Hade det varit som vanligt när vi är på semester att vi stannar en vecka hade vi haft vår sista dag idag.
Men vi har ju en hel till härlig vecka kvar!
Känns underbart!

Ikväll har vi varit på någon turkisk-show, inte vår smak..
Tyckte mest att dom skrek och hoppade runt, men finns visst dom som tycker det är underhållande a.
Imorgon natt kommer min kära familj och vi längtar så efter dem!
Dom anländer inte förens vid 3-4 på natten. Så vi ses inte fören på fredag men det känns så nära!


Nu ska vi kila upp på rummet och spela lite kort!
Hare bra allsammans!

Av Jennili Palmén - 3 juni 2013 23:03

En kortis-update!
+30g idag, härligt med andra ord!
Har varit super fint väder alla dar förutom igår. Det var mulet mest hela dagen och kom några regndroppar!
Var dock super varmt så var skönt ändå!:)
Ikväll tog vi bussen in till staden. Och bussen kallas tydligen för dolmus som står för fullproppad.. Och ja det kan man säga att den var! Och jises vad buss-chauffören körde. Vädjade många gånger om mitt liv! ( dock tyst!)
Men vi tog oss in till alanya och tillbaka, wiey!
Hittade lite smått och gott!

Nu ni ska jag kila iväg och lägga mig!
Så jag är pigg och alert ut imorgon å paxa solstolar!:D

Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards