Jennilipalmen

Alla inlägg under juni 2010

Av Jennili Palmén - 29 juni 2010 22:31

oj, känns som att det varit en låååång dag idag,

Klev upp runt klockan9.. satte mig ute i solen och kikade lite på datorn!

Drog på badet med frida och simmade en kilometer, sedan solade vi lite,

Har brännt mig på hela bak-sidan av kroppen, låg bara på magen eftersom det inte skulle "ta något" men hade tydligen fel..


Ligger med datorn nu för Det är denna förbannade VM fotbollen på teven, jag tycker verkligen inte om fotboll på teven..

Tycker om att kika på fotboll "in real life" så att säga, hahahahah!


nä nu ska jag fika lite så vi hörs!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 29 juni 2010 10:12

Oh, ligger ute i sommar solen? kan man kalla det sol? den lyser ju knappt.. Trodde det skulle bli sommar nu, var ju så fint väder igår!

Det är snart Juli och det har inte blivit sommar än.. hur tråkigt som hellst! jag villl ha super sommar NU!


Jag ska ialla fall gå och simma idag, sköönt! fast hade varit ännu skönare om det varit varmt..


Börjar inte jobba på badet förens på fredag igen,Sköööönt! Dock jobbar jag på städet ikväll och imorgon kväll, men det går ann:)


hoppas alla har en härlig sommar och ett härligt sommarlov !:)


Pusspuss

-

Av Jennili Palmén - 27 juni 2010 18:00

Baby i now how to fly...

Av Jennili Palmén - 26 juni 2010 10:49

Ouh, usch tycker inte o såhär dagen efter

Har så fruktansvärt ont i magen, men det är smällar man får ta om man ska ha kul! haha


Jag skulle ha kunnat sova flera timmar till för jag är super trött!

Men vaknade dock av pain i magen ;p

Men men tur var väl det för jag jobbar ju idag så..

Börjar halv 12, och troligtvis så har säkerligen mor tagit cykeln så jag måste gå, och det kommer ta timmar! För jag kan bara gå med yttersidan av foten, Hade nya skorna på mig igår,(STORT misstag.) Det var lerigt gräsigt och äckligt, haha


Aja ikväll kör vi om, dock är jag absolut inte pepp men förhoppningsvis blir jag väl ;) haha


Fortsätt att ha en bra midsommar allesammans!


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 25 juni 2010 10:07

Hann med ett inlägg ändå!

Huvva det är morgon, och jag är suuper trött:(


Jag hoppas på att det inte bli så mycket folk idag på badet! Men det är ju ganska dåligt väder och en ganska stor tillställning på byn så att jag hoppas på at jag har turen att få en lugn dag :)


Men jag vill åka till momma redan klockan 2 då alla andra ska dit, men men har man jobb så har man jag jobbar ända till halv 4 och halv 3 ska dom käka hos momma.. Och jag kommer nog inte hinna till momma förens typ 4 ungefär så tråk tråk:( 


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 25 juni 2010 00:15

Natti allesammans!


Nu ska jag krypa ned och se något avsnitt av the life of the american teenager ;)


Sov såå sött, för det ska jag göra ;)


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 24 juni 2010 23:13

Oh, idag har det hänt mycket!

drog iväg och shoppade imorse, bilder med sakerna kommer nedan.. :)

Mysigt värre var det! Jag Frida Kevin och Gus var det, frida och jag hade lite av en oturs dag tror jag idag, mycke gick inte riktigt som vi ville men men sådanna dagar ska man ha ibland också :)

Har även varit på cirkus ikväll, är något av det roligaste jag vet ;b


  

Ett par jeansleggings Ällllskar jeansleggings" tycker vanliga jeans är alltför hårda och steela.."*

  

Spets leggings, velat ha dessa så otroligt länge men aldrig hittat dem men nu jäklar ;)

  

 Blommiga leggings fann jag också :)


  

Cykelbyxor ;)



 Köpte en till tröjja, älskar denna modell, så skön och "ledig" :)


  

Köpte ett "indian" linne, dock ska min kära mormor sy bort alla fransar och pärlor!:)


  

Stort sommarlinne :)


  

Strand väska..


  

Stora örhängen, hade tänkt att bara ha "ett" av dem i vänstra öra imorgon..

Midsommar ju :)


  

     

Tre nya ringar, ÄLSKAR den sista alltså!


  

Nya party dojjer :)


  

Lite basic grejor också !


Så de var det ! ;)


Imorgon så jobbar jag från halv 11 till typ halv 4 snabbt hem och slänga sig in i duschen klä på sig och dra till momma! käka lite för att sedan dra hem för att för festa lite ;)

Efter det blir det att dra ner på nipan på Wild West Cruisers ;)


Så imorgon hinns inga inlägg med tyvär :(

MEN TREVLIG MIDSOMMAR IAF ;)

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 24 juni 2010 00:19

Usch dpligt med inlägg nu igen...

Men jag har jobbat konstant från i måndags känns det som ;s.

Måndag tisdag ialla fall. jobbade dag på badet, sedan kväll på städet.. Jobbigt!

Sedan idag så vaknade jag super sent, låg och letade efter löshår hittade min färg,(ska ha samma färg som en kompis, provade igår..) Men såklart fanns inte längden jag vill ha, jag  måste ha 45 eller 60, för 30cm var kortare än mitt hår, dvs ingen mening.. Vill ha längre hår, men har ju så ptroligt tjockt hår, trots att jag tunnat ur det mycket!


efter det for jag hem, blev på proppad lille viggo, var alltså tvungen att vara barnvakt.. Men det gick bra han jag och Gus åkte på badet och käkade lite glass..

Åkte sedan på kansliet och fixade med löne papprena, "förhoppningsvis så får jag den imorgon:)

sedan hem med lille viggo och på jobbet, precis då jag var klar där ringde matilda från badet och behövde hjälp så då var det bara till att skynda sig att göra klart och dra vidare bort på badet.. hem och slänga i sig någe käk, och hoppa in i duschen och fixade massa.. Har även varit ute och promenerat ikväll! Duktig*


Hade även tänkt att slinga mitt hår innan midsommar, men troligtvis så hinner jag inte det:(..


<pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards