Jennilipalmen

Alla inlägg under oktober 2011

7.

Av Jennili Palmén - 30 oktober 2011 10:10

jag är nervööööööös.


Det är mitt första "riktiga" jobbpass på en ny avdelning idag!

Har gått inskolning men aldrig jobbat ett riktigt pass.

Så vi får se hur det går, får hoppas att dom har överseende,

men det tror jag säkert!

var bara tvungen att få ur mig lite nervositet!

haha

Hoppas ni alla får en underbar dag!



6.

Av Jennili Palmén - 30 oktober 2011 09:54

God morgon!

Eller god dag..

haha


Sitter nu framför teven och näst intill väntar på att börja jobba..

Börjar klockan 12 och slutar kvart över 9.

Det passet känns som ett evighetspass..

Än fast det är lika många timmar som 7 till 16,15..


Menmen..

det ska nog fungera det med!


Har varit dåligt med uppdateringar, men min dator är tyvär kraschad!

får nog tillbakaden från lagning alldeles strax..


pusspuss

5.

Av Jennili Palmén - 27 oktober 2011 05:47

God morgon god morgon! Idag vankas det jobb igen! 7-16,15. Så roligt, ska jobba på Gunillagården.Hoppas på en dag som rullar på snabbt, då jag är så otroligt trött!Så hoppas hoppas!:)När jag komme hem måste jag börja på att fixa lite för Hugos utstyrsel!Han ska ju på halloween fest på fredag alltså imorgon, och jag har dragit på det så länge. Asså shit det blir till å stressa ikväll! Har ju även en egen outfit som måste fixas dock ska ju inte den vara klar förens nästa vecka men ändå;s..Har fått jobb 5av 7dar den här veckan så är riktigt nöjd! Eftersom det varit lite snålt med jobb tidigare!Jobbar alltså idag, imorgon och på söndag oxå.Dock har jag inte fått en enda dag nästa vecka.. Buhu, men men. Aja nu måste jag borsta gaddarna seeya!Pusspuss

4.

Av Jennili Palmén - 12 oktober 2011 22:44

Ligger nu i sängen och nöipparbrunt på telefon.Såg på en kompis blogg att hon rekomenderade en sida där hon tyckte man som bloggare skulle vara med.. Så självklart litar jag på henne och gick in och anmälde* min blogg oxå, så vi får se vad det är för någonting!:)Någon Annan som har anmält sin blogg till den här sidan? Nu får vi se vad det blir för något av detta!:)Pusspuss!

3.

Av Jennili Palmén - 10 oktober 2011 05:48

Godmorgon!Jag är idag uppe med tuppen!För idag vankas det jobb/inskolning på en ny avdelning!Börjar klockan 7- 12 sedan är hg ledig fram till klockan 4 och går till endera 20,30eller 21,15 det beror på! Måste kolla nu idag!:)Jag är super nervös precis som första dagen när jag inskolades på den andra avdelningen' så huvva!Men nu måste kg väcka guss. Puss

2.

Av Jennili Palmén - 7 oktober 2011 07:15

Godermorgon Godermorgon!Idag blir en sån här roligdagtror jag!Lite sådär halv spontan! Fick frågan om att jobba från klockan 1till halv5..Sedan igår kväll blev det från halv 8- halv5 så blir nästan en heldag idag till att leka med de små liven!Älskar ett!Sedan ikväll blir det myyys för det är ju trots allt fredag och då vanka fredags mys!Näe ni nu måste jag faktiskt ta och käka lite frukost.. Så puss på er!;)

1.

Av Jennili Palmén - 6 oktober 2011 15:08

oj nu var det länge sedan det blev något inlägg är..

Sitter nu nere på kägelbanevägen och "chillar".

Har ont i bröstet, vet inte vad det är för fel.. ont när jag andas in..

Aja, skit samma det är ju som det är..


men men, hade tänkt att tamig ut på en liten prommis idag, men vi får se hur detblir! det blir bara en liten kortis i sådanna fall!


måste även berätta att det kommer att bli tråkiga inlägg hädanefter, för jag vet inte hur man laddar upp bilder osv när man mobilbloggar..

Och min dator har krachat!

Ska försöka få in den på laging så snabbt som möjligt!:)


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards