Jennilipalmen

Alla inlägg den 25 september 2011

35.

Av Jennili Palmén - 25 september 2011 12:15

Goder dag alla som är bakis har en allmänt morgon/förmiddag, alla som hör som jag jobbar!Nu är jag hemma på min rast" som varar i 4timmar man kan mer säga att det är som ett hål mellan lektionerna som när man gick i skolan! Dock har jag ku inte lektioner utan jag jobbar ju faktiskt!Tankar, tänk om dom tycker att jag är värdelös på det jag gör? Iof har ju folk sagt att jag är duktig.. Men tänk om det bara är ord? Tänk om jag inte utvecklas något?Är det det här jag vill jobba med livet ut? Ååååååå jag hatar att ha alla dessa förbaskade tankar i huvudet!Pusspuss nu ska jag sova:)

34.

Av Jennili Palmén - 25 september 2011 05:49

Ligger nu och drar mig, vill inte kliva upp!Känner mig alldeles för trött! Ligger och tänker på alla dom varit ute och kalasat inatt, hade också velat! Jag vaknar klockan kvart i 5, då dom flesta som vart ute nästan nyss har hoppat i säng! Idag blir det jobb 7,00-12,00 och sedan igen från 16,00-20,30.. En hel dag dvs, jag är ledig 4 timmar mitt på dagen, men de soelar nästan ingen roll, för jag är så trött idag så jag kommer måsta sova då, eller måsta jag kommer att somna då. Känns rätt så skönt när jag tänker på det.. Bara det att det vankas 5 arbetstimmar först! Jag ska egentligen inte gnälla, jag är faktiskt överlycklig att jag har ett jobb just nu! Och jag ska inte gnälla över att det är långa dagar, dryga dagar med delade turer för jag är en vikarie.Och jag vill nå min dröm.Jag vill åka iväg ett långt tag och bara njuta! Jag vill till Thailand, så om jag måste åka själv får det bli så. Men än är det länge kvar, måste sparasparasparaSPARA.... Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards