Jennilipalmen

Alla inlägg under mars 2012

1.

Av Jennili Palmén - 12 mars 2012 08:55

God morgon!


Sitter nu i soffan i min kära lägenhet i hössjö,umeå.

Vill inte alls bo här, men man gör väl sitt bästa för att palla att bo kvar.

Det ligger alldeles för långt bort!

Jag orkar heller inte fixa och köpa mer saker fylla ut hela lägenheten. Vi har liksom ett helt rum tomt.

Eftersom att vi söker lägenhet närmare staden.

Så snälla om ni vet någon som ska iväg med sin lägenhet, HÖR AV ER!

Skulle betyda guld!


Denna dag kommer i alla fall bestå av först och främs frukost! Är super hungrig..

sedan ska här bakas, för att jag fyller år på söndag!:)

Och mammsen är inte så mycket för att baka..

Så det fixar jag, och jag Älskar att baka:)


Idag blir det choklad och banankaka!

Skulle tydligen vara väldigt barnvänlig!

Så vi får hoppas att alla småsyskon diggar den!

Kirrar upp recept osv sedan! :)


Sedan kommer det bära iväg in till staden, vi ska nämligen hjälpa ett par kompisar att flytta in i en lägenhet!

Jag vill med!


Nä nu skriker magen efter mat så måste kila, pusspussss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards