Jennilipalmen

Alla inlägg under juli 2011

9.

Av Jennili Palmén - 21 juli 2011 15:12

Ligger ute i solen och glassar! super skönt varmt som tusan:)

Idag väcktes jag av min kära frida klockan 9 och vi drog ut på en promenad, höll på att DÖ! men jag gjorde det ju i alla fall duktig jag!

Sedan blev det en räksallad till lunch på bageriet!


sedan tog vi en cykeltur upp till djuris och köpte oss en mjukglass! SUPERGOTTTTT!

sedan bar det iväg ner på kägelbanevägen och hälsa på en sväng och sedan hem, och nu ska det: Packas

          solas

          ätas

          Sedan bär det iväg, jihoooo!


Pusspuss

                

8.

Av Jennili Palmén - 19 juli 2011 21:11



VÄRLDSBÄST ELLER VAD? 
älskar denna kvinnnnna.


Pusspuss 

7.

Av Jennili Palmén - 19 juli 2011 21:03

Sådär ja, nyss varit och bowlat, älskar verkligen att bowla!
Dock blir väl inte resultaten så bra som jag vill men men!:)


Nu ska vi ha filmmys med poppcorn och sinners and saints!




Firar liksom in min "lill semester", och självklart firas den in med dom bästa!:)

Nä nu måste jag kika på teven för annars kommer de att bli bannade på mig.
Då jag frågar om - vem är det? varför gör han så? och så vidare.. hhahah


Pusspuss på er! 

6.

Av Jennili Palmén - 19 juli 2011 09:09

God morgon!Hoppas alla sovit underbart gott! För det har verkligen jag gjort!Ligger i sängen nu och dtar mig lite för att kliva upp men det är ett måste såklart! Jobbar man så jobbar man ju. Men gissa vad idag blir det jobb för hela slanten,för idag är sista dagen innan jag får ledigt i 5 dagar ju! Jihow!Ser ut lite genom fönstret och det verkar vara finare väder idag, eller i alla fall uppehåll i regnet! Igår regnade det konstant från det att jag klev upp på motto om tills jag gick och lade mig, jobbigt! Men ganska skönt på jobbet då det inte var så mycket folk!Nä pusspuss på er!

5.

Av Jennili Palmén - 18 juli 2011 19:48

Ligger nere på kägelbanevägen och myser! Kikar på halv 8 hos mig, har inte tyckt om det programmet förut, tyckte det var ett programm för gamlingar. Men det är ju super roligt programm ju!Stoffe, Guss hund sitter också och kilar så söt!Jag jobbar imorgon och sedan får jag lång helg ända tills på måndag! Jihow säger jag bara! Blir kullberg på fredag kväll och kanske en Härnösand/Sundsvalls tripp med shopping inkluderat också! Puddpussssss

4.

Av Jennili Palmén - 8 juli 2011 00:02

Nattis sång,

Sjunger med en siista gång innan jag lägger ned huvudet på kudden.

Jag vill verkligen till sundsvall och se henne, hon är underbar.


PUSSPUSS


3.

Av Jennili Palmén - 7 juli 2011 23:50

Åh, har haft en underbart mysig eftermiddag/kväll.

Direkt när jag slutade åkte jag hem tvättade av mig, byttekläder och gjorde mig i ordning lite snabbt sedan drog vi till holafors och där vankades det födelsedagskalas för världens bästa svärmor som fyller år just idag! Grattis till madde!

Blev bjudd på grillat och världens största efterrättsbuffe!
Så ortoligt gott!


Jag älskar verkligen hela den familjen, som om det vore min egna!
Det är nästan lite läskigt, men samtidigt helt underbart!


Nä nu ska jag gå och sova, skka upp tidigt med Guss imorgonbitti. På min lediga dag, men jag måste upp för jag har så otroligt mycket att göra!


Pusspuss


2.

Av Jennili Palmén - 6 juli 2011 14:17


Lite örongodis som spelas här på min bro/altan!


Pusspuss



Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards