Jennilipalmen

Alla inlägg under september 2013

Av Jennili Palmén - 30 september 2013 20:06

Vi har en riktig höst-hund!

Hittar henne knappt bland alla löv!
Hon är som hösten,.
UNDERBART fin!
Puss

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Jennili Palmén - 29 september 2013 20:52

Av myys..

Av Jennili Palmén - 29 september 2013 18:08

Enligt mig.
Några nyanser av mys här hemma..

Av Jennili Palmén - 27 september 2013 07:43

God morgon!
Sitter och fikar brakfrukost.
Smothi, smörgåsar å grötn!
Haha.
Nu ska jag ta p mysa lite med pruttande innan jag drar iväg till s- Holm med jobbet..
Pusspuss

Av Jennili Palmén - 26 september 2013 18:14

..att komma till tvättstugan och det är 10 min kvar..
Alldeles för L A T för att gå hem å sedan vända tillbaka typ direkt igen.
Så här sitter jag.

Vill helst bara gå hem och lägga mig.
Har ju packat klart och så i alla fall!

Är fotbolls kväll så det blir att kika på gossip girl för mig i kväll!
Men lika glad är jag för det!.

Nu ni släcktes lyset ā.
Kanske ä dags att kliva upp å göra någon nytta?!
Tror faktiskt att ena tvätt maskinen är klar!

Pusspuss

[Bild]

Av Jennili Palmén - 26 september 2013 18:14

..att komma till tvättstugan och det är 10 min kvar..
Alldeles för L A T för att gå hem å sedan vända tillbaka typ direkt igen.
Så här sitter jag.

Vill helst bara gå hem och lägga mig.
Har ju packat klart och så i alla fall!

Är fotbolls kväll så det blir att kika på gossip girl för mig i kväll!
Men lika glad är jag för det!.

Nu ni släcktes lyset ā.
Kanske ä dags att kliva upp å göra någon nytta?!
Tror faktiskt att ena tvätt maskinen är klar!

Pusspuss

[Bild]

[Bild]

Av Jennili Palmén - 25 september 2013 21:09

Godkväll!
När jag slutade
Hämtade jag mina underbart fina tomtar.
Älskar dem, längtar super tills jul:D

Hemma gjorda och super fint gjorda!
Hör av er om ni vart sugen:)

Sedan bar det av iväg å handla lite småsaker inför helgen.

Sen fort hem, lite snabb mat.
Sedan ut på prommis med Matilda, så otroligt skönt! Spagetti-ben, jo tack!

Min kväll i ord.
Kram på er!

Av Jennili Palmén - 22 september 2013 11:14

Har pysslat och gjort små rosetter :)
Började med att göra två mallar.
En till själva rosetten och en till mitten"snöret".
Sen är det bara att vika på!

Rosetterna med prickar på har jag använt spill bitar från hål-slagaren.

Ha en bra söndag!
Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards