Jennilipalmen

Alla inlägg under juni 2012

8.

Av Jennili Palmén - 7 juni 2012 07:08

God morgon!Detta är nu dagen D jag vaknat upp till! Och det känns underbart!Dagen D står självklart för Turkiet!Alltså vi far idag.19,15 lyfter planet från Umeå flygplats!Vi kommer att landa i Turkiet 23,10 svensk tid, och där väntas en buss resa på ungefär en timma!Sedan är vi framme i Side och då väntar en god natts sömn får vi hoppas!Men denna dag kommer att börja med först lite jobb, börjar halv10 till 14 och efter det ska jag ju på möte..och skriva på mitt jobb kontrakt! Och det känns absolut underbart!Älskar livet just i denna stund!Jag hoppas att ni också kommer att ha en underbar dag och vecka!För det kommer nog inte bli så mycket uppdateringar här tyvärr...Pussouss

7.

Av Jennili Palmén - 4 juni 2012 07:45

6.

Av Jennili Palmén - 4 juni 2012 07:01

God morgon!

Har precis ätit en stor gröttallrik, så nu är man proppis mätt!

Kan inte riktigt sova är så otroligt nervös eller inte nervös men det pirrar nästan som om att jag vore nervös dock är det av längtan!


    


pusspuss

4.

Av Jennili Palmén - 3 juni 2012 17:30

Okej, ikväll är det final i BigBrother huset.


Finalister

              Hanna                               
                Amandus                                           
    Annica



Vem tycker ni ska vinna?

Jag har inte riktigt bestämmt mig än.

Dock står det mellan brudarna!


Förra året tycker jag var en bättre säsong, har riktigt inga bra exemplar på varför det var bättre.

Jag tycker bara att det var det!'Det var lättare då också att bestämma vem som skulle vinna!

Tyckte absolut att simon skulle vinna så otroligt skön kille!


Blir spännande ikväll i alla fall!

Bänkad framför teven kommer då jag att vara!


                                                  
                                                  
          pusspuss

4.

Av Jennili Palmén - 3 juni 2012 17:30

Okej, ikväll är det final i BigBrother huset.


Finalister

              Hanna                               
                Amandus                                           
    Annica



Vem tycker ni ska vinna?

Jag har inte riktigt bestämmt mig än.

Dock står det mellan brudarna!


Förra året tycker jag var en bättre säsong, har riktigt inga bra exemplar på varför det var bättre.

Jag tycker bara att det var det!'Det var lättare då också att bestämma vem som skulle vinna!

Tyckte absolut att simon skulle vinna så otroligt skön kille!


Blir spännande ikväll i alla fall!

Bänkad framför teven kommer då jag att vara!


                                                  
                                                  
          pusspuss

3.

Av Jennili Palmén - 3 juni 2012 14:42

2.

Av Jennili Palmén - 3 juni 2012 14:36



Min prins.

 

1.

Av Jennili Palmén - 3 juni 2012 13:31


JAAAAAAAAAAAA!

Hur underbart som hellst!

På Torsdag lyfter vi!

En vecka i kära turkiet, Denna gång blir det inte till alanya ( som jag varit till 5 gånger tidigare.)

Utan nu bär det av till Side, känns skönt och roligt att få se något nytt!


På torsdag ska jag även skriva på "kontraktet" på mitt nya jobb.

Känns super spännande!

Får veta när jag ska börja osv också!


TJOOOOOHO!


                                                  
                                                  
             Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards