Jennilipalmen

Alla inlägg under mars 2013

Av Jennili Palmén - 27 mars 2013 12:19

Vissa inlägg kommer inte upp fören jag loggar in igen.
Inlägget före detta skrev jag nämligen imorse vid klockan halv 8 ungefär!

Aja.
Fortfarande lika glad, å inte blir det sämre av det underbara vädret ute!
Löööv it!

Av Jennili Palmén - 27 mars 2013 12:15

God morgon!
Dagen är här!:D

Sitter och myser med Berit nu såhär på morgonkvisten innan jobbet!
Nu är det förhoppningsvis klar packat! Å det känns underbart, jobbar till halv 5 idag sedan johooooo..
Dock slår jag vad om att mellan halv6 och 6 först lämnar vi Umeå.. Haha.
När jag kommer hem måste jag packa ihop alla Berits saker och ta ut lite kassar med olika saker..
Sedan bär det av mot Matilda och hämta henne!
Sen ivääääääg!

Av Jennili Palmén - 26 mars 2013 17:29

Sitter på "jobbet" nu.
Ska ha möte nu fram till kl 20,30 sedan blir det direkt hem och fortsätta att packa, packa packa!
Fick ledigt skärtorsdagen!
JIHOOOOOO!

Så imorgon vid 5 tiden då drar jag Lill-Berit och Matilda igång vår resa!
Målet är Junsele och heeeeem!

Längtar så jag håller på att gå av! Nu har jag sagt det några gånger! Haha

Pusspuss.

Av Jennili Palmén - 26 mars 2013 06:25

Godmorgon!
7,15-14,30 idag.
Skön dag.
Men sedan bär det av hem och skynda å packa och fixa.
För förhoppningsvis får jag ledigt skärtorsdagen och kan åka hem på onsdag kväll!:)
Och då bär det av direkt då jag slutar och jobba!:)
Sedan har jag ju även kvälls möte ikväll mellan 17,30-20,30. Då att det är bara å köra på allt måste vara klart idag:).

Även att det är hela 65 dar kvar längtar jag ändå som en TOK!

Har mycket att längta tills nu!


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 25 mars 2013 19:19

Måndag idag.
Fast inte vilken måndag som hellst..
För det är ju våffel-dagen idag!

Guss och jag har precis käkat våfflor, jag trugade i mig 2,5 våffla!

Men Guss har tagit våffel-rekord!
Han har ätit hela 10 våfflor, förstår inte hur det går till men i sig har han fått dom i alla fall!
Haha.

Av Jennili Palmén - 17 mars 2013 17:08

Ligger i soffan, myser och har det allmänt bra!
Igår var vi först till Nordmaling och kikade på bästa lillebror när han spelade hockey. Alltid lika kul att se honom göra det! Fick även träffa lille lillebror såg knappt att de va han, så stor! Och Tommy såklart. Alla förutom mammsen och trullen!

Sedan bar det av till övik för att hälsa på Anton isabell och lilla saga!
Där var även svärmor och far och Teodor och hans kompisar!
Mycket trevlig dag alltså!

Nu ligger vi som sagt i soffan och har det allmänt bra! Det enda jag kan klaga på är egentligen vad som visas på TVn! Såklart är det sport när hjärtat får välja! Bandy final rättare sagt!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 15 mars 2013 06:15

Längtar längtar längtar.
Är jag galen som redan längtar?
Som redan kan känna pirr i magen?
Som redan börjat inhandla saker som ska tas med?

Det är idag 76 dar kvar.
Och jag nästintill varje morgon kliver upp och kollar på alla härliga bilder där ifrån och drömmer mig bort.
Dagen går absolut "bättre" i det här usch så kalla vädret!

Liten delning av alla mina tankisar!
Puss på er!

Av Jennili Palmén - 11 mars 2013 12:32

Goderdag!
Har en sånär lång dag idag!
Börjar med att jobba till halv 6 idag och sedan blir det till att åka direkt iväg till Matilda och gå ut på promenad!:D

Känns super faktisk!

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards