Jennilipalmen

Alla inlägg den 11 september 2011

18.

Av Jennili Palmén - 11 september 2011 12:36

Hejhej, förlåt för dålig uppdatering i helgen.. Men har ju faktiskt varit på semester!;) FREDAG: dagen började med att vi klev upp hemma hos Guss kusin och käkade frukost! Gossade med småkillarna lite och sedan bar det iväg in till själva Järna centrum för att köpa SL kort!Efter det för vi och skulle ta (tunnelbanan/spårvagn, vet inte vad blandat ihop alltsådant) i alla fall så åkte vi in till stan, min mage ville absolut inte detta ontont! För allt oro!Vi satt där då och då kommer en "kontrolant" och sjuke trycka våra kort. Och så säger han ni har inte registrerat/satt igång kortet. Ni måste göra det nu när ni kliver av, annars får ni 1200 i böter! Dock så han vi inte det, eftersom vi hade 3 min på oss.. Så vi chansade! Efter att vi åkt en bit så skulle vi byta igen och då sökte vi upp en som vi bad fixa det eftersom att vi skulle åka nu.. Så han registrerade dom. Vi sprang iväg, och när vi sitter på den nya, så kommer en ny kontrolant och kollar kortet och säger att det är ogiltigt, då har han som skulle registrera det till oss satt det på en timma frammot så det här var vid 10 tiden och kortet skulle inte börja "fungera" förens klockan 11.. Struuuuul men vi behövde inte betala böter iallafall !:)Vi kom nästan fram till hotellet.. Hade några cider i min väska och den tippade, så en gick krasch! Och Wiola cider i hela väskan!.. Blev till att försöka ordna det då. Sedan lämnade vi väskorna och tog en färja in mot grönalund! Vi tänkte det lät ju ha öppnat eller så öppnar det ju nu klockan 12 klockan var då kvart i.. Men så läser vi att det inte öppnar förens klockan 15:00 så då blev det shopping på schemat istället!Visar det jag köpt senare!Vi drog sedan och chekade in på hotellet, tog en dusch och gjorde oss i ordning och drog ut på äventyr! Det inkluderade massa motion( gå och leta överallt) och cider och även mat på Max!Jo förresten jag provade ku även på att smaka sushi, aldrig mer!LÖRDAG:började med goo frukost på hotellet!Sedan drog vi in till stan, Nisse var tvungen att byta en t-shirt!Jag shoppade lite till också köpte ett par till converce till:) Vita! Sedan bar det iväg på grönan! Jag vågade knappt åka något, men jag känner som så att jag behöver inte den där kicken, som de flesta söker:) Men dom tur var jag VANN två choklad kartonger, 3kg daim och 2kg dumle! Jiho!Vi kom hem sent till hotellet så vi valde att stanna Hammarby sjöstad och käka middag:) middagen blev runt halv 10 igår:) gott som tusan var det!:) SÖNDAG: vi klev upp och käkade frukost sedan bar det iväg direkt!nu sitter vi i bilen och är på väg hem till natussköna junsele! Längtar faktiskt hem! Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards