Jennilipalmen

Alla inlägg den 6 september 2011

11.

Av Jennili Palmén - 6 september 2011 21:19

sitter nu och håller på att leta/söka boende i stockholm just nu..

Tar en evighet!

JAG FÅR NÅGE FEL..

vill bara sätta mig framför teven och tare chill!

Men en måste, vill ju dit och ha det trevligt!


Men bokar nu snart..



Pusspuss

10.

Av Jennili Palmén - 6 september 2011 16:19

Jag blir TOKIG!

Jag har försökt att nå min tjej på arbetsförmedligen heeeeeeela dagen.

Jag har till och med lämnat ett medelande ( som jag förövrigt HATAR!)

Men hon har inte ringt mig tillbaka. JÄKLA SKIT!

Jag ska måsta sitta hemma hela dagarna för att försöka få tag på henne för att hon verkar ju inte kunna ringa tillbaka.


Detta blev verkligen ett SKIT inlägg men måste bara få ur mig ur skitiga dom är!. 

9.

Av Jennili Palmén - 6 september 2011 13:45


Här kan ni lyssna, medans jag försöker göra alla saker jag måste göra idag!.

Pusspuss


8.

Av Jennili Palmén - 6 september 2011 12:30

Saker som verkligen MÅSTE göras idag..

 

Tror ni att jag kommer att "Hinna/göra" allt idag?:P

Pusspuss

7.

Av Jennili Palmén - 6 september 2011 11:09

God morgon allesammans!

Ni kanske inte tycker det är morgon nu, då ni jobbar osv men för "arbetslösa" lilla mig är det morgon för att jag inte har någon tid att passa så att jag tyckte att jag förtjänade att sova ända tills jag vaknade av mig själv idag!:)


Nu när jag bloggat och käkat upp min frukost så ska jag faktiskt åka å handla.

För idag ska jag baka en smörgåstårta!

Den ska tas med till Guss kusin, för han fyller år idag!


Så det står på schemat först!


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards