Jennilipalmen

Alla inlägg den 17 september 2011

24.

Av Jennili Palmén - 17 september 2011 20:54

RED RIDING HOOD..super bra film enligt mig!Riktigt spännande, och klurig man fick klura och klura om vem det egentligen var som var varulven!Jag hade fel kan jag säga! Tänker inte säga mer om vad den handlade om osv om nu bestämmer er för att Se den. Vilket jag verkligen tycker att ni ska göra! I dag mitt på dagen fick jag ett samtal, eller hade ingen motagning så de lämnade ett medelande om jag kan jobba imorgonkväll, och jag ringde upp så snabbt som jag bara kunde då jag ska jobba imorgonkväll på den avdelningen jag har inskolat mig på! Och gissa vem jag ska jobba med? Jo min mamma! Haha det är helt insaine!:p Missar dock Harry Potter och dödsrelikerna del2.. Lite synd för den hade jag verkligen velat se.. Men men thats life som man brukar säga!Nä nu ska jag försöka få Guss att byta från hockey kanalen till något bättre!:). Pusspuss

23.

Av Jennili Palmén - 17 september 2011 18:45

Åh, ligger nu i soffan efter en rätt så okej dag!Jag började med att åka och köpa ett tyg imorse då jag vaknade, jag köpte det på Margitas, en tyg-affär här hemma i junsele.. Jag köpte ett tyg som var vitt i grunden, med blå gröna och rosa blommor. Det var även några fjärillar och nån älva på tyget. Ja jag vet att det låter som mått barn tyg typ.. Men det var skit snyggt och kommer passa perfekt i vår hall/trapp!Ni ska få se då tavlan är klar:)Sedan vid 12;00-13;00 tiden då mamma slutat åkte vi ut på röåns möbler(dör ha dom möbler och alltmöjlig inrednig). Fick mamma att slå upp ögonen på en ny soffa. Jag vill göra om vårt teverum! Och det kommer bli så, så småning om!:) haha. Vi har vita tapeter i teverummet och en fond vägg som också är vit i grunden men med silvriga inslag! Med en mörk 3sits soffa och 2 stora tillhörande fåtöljer. Vi har en mörkbrun byrå/skänk, en alldeles för stor mörk tv-bänk (för oss) och bakom en fotölj har vi ett litet sidobord med små lådor i. Sedan har vi en ganska stor spegel med mindre rutor i även den mörkbrun! Och alla dessa möbler ska bort! Ska lägga ut det på internett! Så om ni är sugen på något eller vet någon som är sugen så hör av er! Imorgon kommer även bilder ut på bloggen! Har varit ut på en superskön promenad också med Stoffe Gustafs hund! En goldenretriver! Han fick springa lös i skogen! Ja nu ska vi kika på en film •red riding Hood! Så pusspuss på er!

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards