Jennilipalmen

Alla inlägg den 23 september 2011

32.

Av Jennili Palmén - 23 september 2011 14:58

Är nu hemma, Ska ta en dusch och fräscha upp mig lite!Mina ögon har nu en lång tid alltså under flera veckor/månader blivit irriterade och börjar rinna väldigt lätt då jag anstränger mig. Som när jag ligger och kollar på en film som är textad och läser texten, så blir som irriterade dom svider och rinner. ( många säger att men läs inte texten se bara på filmen du fattar ju ändå den är engelsktalande) men det är inte så lätt för att när texten finns där så dras ögonen dit så enkelt är det bara! Därför har jag på sista tiden gått utan smink dvs mascara( som jag brukar ha jämnt annars) för att jag tycker det är så jobbigt då ögonen rinner man kan inte torka och gnugga för då blir hela ansiktet svart.. Många har också sagt att det är säkerligen mas stan som gör att ögonen blir irriterade, men så är det inte för det händer även då jag är utan smink!Nu ska jag komma till saken, hahaJag ska alltså duscha ta på mig splitt nya kläder och sminka mig!För nu jädrar vill jag känna mig lite fräschare! För jag har inte kännt mig så uppåt nu på sista tiden för att jag verkligen hatar att gå utan smink..Eller smink och smink, mascara! Haha. Pusspuss

31.

Av Jennili Palmén - 23 september 2011 13:38

nä ni nu har jag blivit till liv.

Imorse gjorde hjärtat frukost och tog upp till sängen.

Toast och ett stoooort glas mjölk!

Sedan körde vi igång fast and the furious 5!

Den var ju super bra ju! Trodde inte det när vi hyrde den, tänkte är väl snäll med guss och hyr den då han så gärna ville se den!


sedan vankades den en liten prommis med stoffe( guss hund)

och nu sitter vi här, och ska spela chicago med todde!


chill..

Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards