Jennilipalmen

Alla inlägg under april 2011

7.

Av Jennili Palmén - 20 april 2011 20:44

Hemma, nu är det lov.

Imorgon tänker jag inte åka på skolan.


Det känns skönt att det är lov nu, vila upp batterierna inför slutet av skolan.
Är mycket arbete men lite tid kvar, haha.
Jag ska i alla fall försöka göra klart min raport på projektarbetet. Känns svårt att hinna men ska försöka!

Imorgon är det ju skärtorsdag och sedan festfredag, gillas!:)


Pusspuss



6.

Av Jennili Palmén - 19 april 2011 20:53


Jag vill ha...



 


 


 


 

Pusspuss

5.

Av Jennili Palmén - 19 april 2011 07:38

I Fredags kom munin under bara vän, "syster" hem.

Och helt plötsligt kändes allt så jäkla bra!
Jag blev dyng glad, fick gratta henne då hon egentligen fyllde år den 10 april. Men då var hon ju kvar i Norge. Men nu är hon hemma!
Hon ska ner till sollefteå imorgon, så jag hoppas hoppas hoppas att hon följer med på Estet showen. (Show som de som går på estet programmet håller i).


Idag har vi redovisning i natur och friluft liv B. Sista uppgiften i denna kursen, skönt!. Jag ska prata om brunbjörnen.

Kommer att ha betygssamtal idag också, hoppas på bra resultat!:)


Nä nu ska jag vandra upp till skolan!:)

Pusspuss

4.

Av Jennili Palmén - 13 april 2011 19:21

Har ju beställt min studentklänning och mina studentskor också men har inte fått hem något av dem.
Skulle vilja ha dem nu, just precis nu!
Men lär ju ta ett tag då innan jag får dem...

Vi får se, jag hoppas bara att allt passar!
Måste fixa lite smycken till också, men det löser sig!;)
Ska ju trots allt på lovet till sundsvallll!


Pusspuss

3.

Av Jennili Palmén - 13 april 2011 18:38

  


2.

Av Jennili Palmén - 13 april 2011 17:42

Onsdag.

Idag har varit en lite hektisk dag.

Först hade vi samhäll på skolan sedan bar det av upp på hallsta för en barn och fritid-utedag..
Det innebar skidbrännboll, kyckling i kebab bröd och sist men inte minst så sköt vi med gevär mot sånna där prickar som på skidskytte typ?! hahah.

Jag vann i alla fall mot alla bf klasser alltså 1,2,3. Plus alla lärare..
Fatta jag blev så jädra glad att ja började skaka..
Men man van inget, men stolt över mig själv är jag!:)


Pusspuss

1.

Av Jennili Palmén - 11 april 2011 14:58

Åh, jag har nyss varit ute på en liten prommis i det otroligt vackra vädret!

Känns att det är vår nu allstå! Hoppas vädret kommer att hålla i sig!

är dock förkyld, alldeles tung i huvudet och snuvig.

Så det gick som det gick att gå kan man ju säga, haha!


Måste bara säga att jag verkligen ÄLSKAR det här vädret!


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards