Jennilipalmen

Alla inlägg under februari 2012

5.

Av Jennili Palmén - 27 februari 2012 12:15

Vi har varit ute på lite äventyr i helgen!Vi åkte till Järna i torsdags natt lämnade junsele vid halv 11. Kom fram till Långsele station där vi får reda på att tåget är 40 minuter sent. Det var bara at stå där utanför att frysa i drygt 1timma! Eftersom jag mådde super illa av lukten inne på själva stationen. (spya blandat med bajs pluss fylla luktade det)Men men vi kom iväg! Åkte med ett gammal tåg! Känndes som ett stridståg på något vis!hahaVäl inne på t-centralen i Stockholm så får vi reda på att vi missat vårt tåg ut till Järna med 5 minuter typ pga förseningen.. Så det var bara att vänta yttligare en timma där.Vi hoppade på pendeltåget och tog oss till sötertälje syd skulle där hoppa på ett nytt pendeltåg mot hjärna men då ringde gus kära kusin Linda (som vi skulle till och hälsa på) och sade att hon hämta oss där istället. Så mysigt!Så hos dem tillbringade vi hela fredan och lördan. Fredan kväll var vi även och kikade på hockey, Södertälje mot Malmö eftersom min kära karl är malmöit..Och under de dagarna vart det en massa mys!Söndag morgon tog vi pendeltåget in till stora staden Stockholm!Shoppade litegranna och myste på ett liiiiitet hotellrum! Super mysigt! Och nu väntar vi på tåget ska alldeles strax hoppa på! Ha det bra!puss

4.

Av Jennili Palmén - 27 februari 2012 10:42

God förmiddag:)Sitter nu på t-centralen!Jag och Gus beställde in varsin kebab tallrik som brunch. Men direkt vi fick in maten kände vi att Vi verkligen inte var hungriga!Men vi försökte väl få i oss lite gran men gick dock Inge bra! Vi kännde oss ganska dumma när vi lämnade två näst intill fulla tallrikar med mat! Maten var faktiskt god!Menmen. Samtidigt måste vi som få i oss lite känns det som! Vi ska ju liksom åka tåg+buss till klockan 6 i eftermiddag!Nu ska vi kika runt lite här!Pusspuss

3.

Av Jennili Palmén - 21 februari 2012 21:01

Godkväll!Halvligger och slappar med ipaden..Har varit i slalombacken ikväll, kollat på min käre lillebror Viggo, minsta av mammas barn:)Han har varit på skidskolan ikväll, kutat upp och ner och sedan upp igen och så vidare.. Men tycker att det ärmar roligt attiske på!Just bara för att de små lär sig så otroligt fort! Varför kan det inte hålla i sig?!Han var i alla fall super duktig, blev bättre efter varge åk!Sedan när skidskolan var slut bar det iväg upp till toppenstugan för att fika lite go fika!Cola och en chokladboll!Och efter fikat bar det iväg, gick ned med truls(mammas lilla shih tzu) och stoffe("guss" golfen retriver)Lite som helan och halvan, dock tycker inte Stoffe riktigt om truls.Men Stoffe gick först och truls gick efter han höll sig en halv meter ifrån Stoffe hela tiden, haha Jag gick i skoterspåret och det var lite lös snö där, plus att jag hade min super duper varma fjällräven jacka, täckbyxer och två storlekarnförstora skor! Jag var svettig när jag kom fram! HahaPusspuss

2.

Av Jennili Palmén - 7 februari 2012 12:20

Sitter nu och har rast på förskolan.Vill hem egentligen å bara krypa ned under täcket.Känner mig inte riktigt pigg.. Menmen. Slutar 16,15 idag så att jag är väl hemma vid klockan halv6 typ. Gör jag ska in och handla lite:)Nu måste jag rusa, pusspuss!

1.

Av Jennili Palmén - 6 februari 2012 18:46

God kväll!Ligger nu och ser på gossip girls, första säsongen och första avsnittet jihoo! Har hela säsongen!Fick ett samtal av lillebror Viggo idag!Då han kort och snabbt sade jag älskar dig!Och snabbt rann tårarna ned för min kind. Det är verkligen sådant jag behöver känner jag!puss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards