Jennilipalmen

Alla inlägg under januari 2011

Av Jennili Palmén - 28 januari 2011 10:28

Neeeej.

usch den här dagen har inte gått ´riktigt som jag tänkt..

För det föörsta så ringde mamma imorse och berättade att Viggo fått magsjuka.

Huvva, men vet ni vad? -jo det skiter jag i jag skiter i att dom har magsjuka. Jag ska hem, jag kommer att bli sjukare av att stanna kvar här för jag saknar familyn så otroligt mycket!

So, vi får se om jag åker hem eller om det blir att åka till guss och hem till mammen imorgon..!


För det andra, när jag kom på skolan så har vi tydligen ingen jävla lektion?! klivit upp helt i onödan. men men .


så klockan 2 bär det iväg hem till lilla jusele!:)


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 27 januari 2011 15:25

När Guss börjar tidigt och jag är ensam i lägenheten så spelas den här låten HÖGT! Jag älskar den, och kommer alltid göra det oxå!

Av Jennili Palmén - 27 januari 2011 15:17

ouh, har varit en ganska slapp dag.

Dock har det kännts(?) som om den var i evigheter.

Har bara längtat hem hela dagen, hem till lilla junsele och till min älskade lilla mamma. Jag saknar henne så att det nåstan gör lite ont i magen.

Har inte träffat henne sedan förra söndagen. Och det är alldeles för länge sedan!


Jag sitter på skolan nu och väntar på att Guss ska sluta så att vi kan åka hem. När jag kommer hem så ska jag tvinga Guss att laga mat och så ska jag städa.

Efter middagen ska jag gå ut och gå en liten promenad. Sedan vill jag sola också, tror ni jag kan tvinga med mig Guss å göra det också? troligtvis inte, han måste i alla fall följa mig för vågar inte gå dit själv, HAHA.


Sedan ikväll så kommer sara, noak och emma och kikar på lite film. MYS,

vi får hoppas att Noak hittar activity2 vill så gärna se den!


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 26 januari 2011 18:12

Dagen började med att vi hade sovmorgon. Enda sovmorgonen vi har och den är på 40 minuter. Usch.

Det är ju kallt ute så att jag fick inte igång bilen, såklart! Desperat frågade jag runt i klasse om det var någon som skulle köra. då jag verkligen inte ville gå i kylan. Fick åka med Emma den ängeln!

Kom på skolan då hade vi religion, vi fick plugga på provet på den lektionen. Sedan blev det en kort rast på 10min skulle verkligen behöva vara längre rast. För efter rasten har vi ett till pass religion som är på 80min. På den andra religions timman hade vi prov på Islam. Jag vill/ville verkligen ha MVG på provet men kändes verkligen inte som att jag kommer att få det. Läraren trodde att vi skulle bli klara på en timma om inte snabbare. självklart satt jag hele 80 minutrarna för att få till det bra menmen. Så efter det blev jag på super dåligt humör!

Sedan hade vi psykosocialt i fleera timmar. och sist men inte minst svenska.

Usch vi har så otroligt långa lektioner. och samma lektioner hela dagarna. jag tror att det är därför man blir så less.


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 18 januari 2011 18:15

ojoj, idag på skolan så var vi ju ner på gymmet och körde zumba!

Visste inte att jag var såå kass på att "lära mig/ se på och härma rörelser av någon annan" jag var runt ut sagt värdelös?

Haha, när alla började "dansa" så försökte jag fortfarande få till den första rörelsen hon visat! hahah

Men roligt var deet i alla fall!

Dock tycker jag inte om när det står en massa folk i ett rum och utanför! Tror ju i och för sig inte att någon tittar på mig, men jag får ändå den känslan, som att någon iaktar mig! men nog om deet..


Ikväll kommer tjejorna hit, vi ska träna på vår så kallade tidsresa berättar om den i ett senare inlägg!:)

Så klockan halv 8 blir det "teater" dax i min lilla lägenhet!:)


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 18 januari 2011 08:04

åh, idag är en sån här skit dag!

Jag håller på att bli sjuk, eller jag är sjuk och håller på bli ännu sjukare!

Och självklart bara därför så ska vi ha ett zumba pass på vår bf lektion. jag kommer DÖ, har inte rört mig på år och dagar och ett stort fett minus på det är ju att jag är sjuk, menmen.

imorgon tror jag att det blir en "snabb" hemfärd till junsele, slutar klockan 4 och tar då bussen hem, Guss bror fyller år.


Sedan blir det bussen tbx på torsdag morgon, sedan stannar vi i stan helgen :)


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 10 januari 2011 19:49

jag är trött, och håller på att bli sjuuk.

absolut inge roligt då humöret stupar så snabbt något går lite snett.

Går ju som ut över alla andra!


Aja slut på depp talandet nu!

på onsdag är det ju studentfest, med temat sport!

vår klass ska vara utklädda till "samma" typ, haha.

Hoppas att det kommer bli lika roligt som förra gången,

om inte roligare förståss, HAHA.


  

En bild från förra student festen..

pusspuss

Av Jennili Palmén - 10 januari 2011 16:04

Måndag eftermiddag.

Inte vilken måndag som hellst, nä för det är första skoldagen efter lovet och den har varit så otroligt jobbig!

Dock fick jag reda på poängen (på ett religionsprov jag gjorde innan lovet) jag fick 55 poäng, utav 55 JÄKLA poäng! hur sjukt är inte det? full pott tror aldrig att jag har fått det tidigare. Åh lycklig!


på onsdag är det student fest!


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards