Jennilipalmen

Alla inlägg under mars 2011

Av Jennili Palmén - 31 mars 2011 08:37

Åh sista dagen på skolan för veckan!SKÖNT!pusspuss.

40.

Av Jennili Palmén - 30 mars 2011 20:20

åh, imorgon är sista dagen på veckan.

Jippppie!

På BF lektionen så ska vi få ryggsäckar liggunderlag, mat osv tills vi ska till fjällen nästa vecka.

Vi ska alltså åka till fjällen i en kurs som jag läser.

Det är en bf kurs, natur och friluftslivB.
Skka bli skojsigt!:)

Dock så ska jag också ta hem min väska med kläder som jag haft nu i veckan och det är ju hela bagen..

Så det kommer till att bli mycket grejer som ska med hem!suck.

Suger då man ska åka buss.

pusspuss

39.

Av Jennili Palmén - 30 mars 2011 20:06


GILLLLLLA!


pusspuss

38.

Av Jennili Palmén - 30 mars 2011 11:35

Usch idag blir de dtyg och lång dag!Är på pissigt humör och vill bara hem och kika på OC.Men som sagt blir ikväll här på skolan vet bra tagit till slutar inte förens klockan 4):Hade tänkte att gå ut o h gå ikväll också men har ring skor. Dom ligger kvar hemma i junsele.. men då har jag bestämt att jag ska gå och sola och blir lite på bättre humör.Kan ju vara roligt att vara lite brun i helgen i alla fall:)Pusspuss

37.

Av Jennili Palmén - 30 mars 2011 08:26

idag fyller lille kusin emil år så Grattis emil på födelsedagen hoppas att du har det bra där uppe i vännäs!:)

Pusspuss

36.

Av Jennili Palmén - 23 mars 2011 21:34

Imorgon blir det att dra till umeå och kika på universitetet där!

Blir nog en rolig liten tripp!

Har varitoch handlat litegott som jag ska ta med mig också!

Så imorgon blir det inge lektioner, skönt!

dock så går bussen redan klockn 8 och kommer hem sent!


Nu ska jag kika på efterlyst, sjukt BRA program!
Hoppas på att dom finner alla brottslingar!


Pussssssspus

35.

Av Jennili Palmén - 23 mars 2011 19:17

Har nu kikat på senaste programmet av   .

Och käkat lite mat gotgott! Kyckling och ris!


ligger nu och drar mig för att jag egentligen inte orkar åka och handla sallad för imorgon,  måste ju ha något!

Men nu ska jag ta händerna ur fickorna och dra iväg!:)

34.

Av Jennili Palmén - 23 mars 2011 14:51

Sitter på skolan, har rast fram till klockan 3 sedan blir det svenska lektion. Jag orkar verkligen inte det känns superdrygt verkligen!Vill bara åka hemma och lägga mig i sängen, mrn har massor att göra när jag kommer hemma pckså.): måste diska å städa och måste gå ut och gå också i drt här regn i och skitvädret! Huaaaaaa!): Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards