Jennilipalmen

Alla inlägg under april 2013

Av Jennili Palmén - 30 april 2013 09:02

God morgon/dag!
Sitter nu på jobbet.
Är riktigt glad idag, hur glad som hellst!

För övrigt är det ju endast en månad tills jag åker utomlands!
JIHOOOO!

Ny bikini och skor till dess!
Måttligt nöjd!

Av Jennili Palmén - 28 april 2013 09:54

Balkong-häng!

Sitter ute på min härliga balkong!
Har inte lagt upp några bilder på hur det blev än.
För det är inte riktigt klart än:s

Men jag och Berit har det såå mysigt!:)

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 26 april 2013 07:04

Godmorgon!
Fredag idag, härligt !
Blir kortdag på jobbet idag 7,30-13
Sedan iväg å göra lite ärenden!

Sedan blir det hem och mys med gumman.
Och efter det blir det balkong fix!:)
Jag ska fixa, jag själv! Hahaha.

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 25 april 2013 22:20

Ligger i soffan nu.
Saknar redan min gubbe!
Han har åkt till Stockholm.
Så nu är vi solo a Lena jag och Berit!

Trötter skulle man också kunna kalla mig!

Pusspyss

Av Jennili Palmén - 22 april 2013 08:55

Nu ni, de börjar hända grejor!

Blir bara färre, färre å färre dar tills vi åker! Klart de är ju logiskt med sjukt kul:D.

Längtar som en tok!
Fast det har jag kanske redan sagt?!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 21 april 2013 16:34

Idag har vi börjat mitt nya projekt!
:balkongen.
Idag blev det dock endast städning å grejning!

Till helgen blir det till att shoppa ihop lite grejor!:D

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 20 april 2013 10:23

Äntligen klar med mina hortensior.
Med det så är jag klar med min lilla "hörna/del" av hallen. Har många idéer kvar! Men vi tar det lite pöompö!

Nu: te, film.
Sen: göra sig klar, ser ut som en slashas nu i pyamas!
Haha.
Pusspuss

Av Jennili Palmén - 19 april 2013 06:53

Igår trotsade jag "skit" vädret!
När jag kom hem kröp jag ner under min älskade värmefilt.

Även nu på morgonen när man är lite frusen finns inget bättre än att krypa ned under värmefilten!
Köp en! Ni kommer älska den!

Fick min av Guss i jul-klapp å må säga att den är underbar om jag inte redan sagt det?! Haha

Min morgon i bild + vakna med NRJ.

Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards