Jennilipalmen

Alla inlägg under maj 2010

Av Jennili Palmén - 31 maj 2010 16:46

usch, har typ pluggat sedan jag kom hem, AS less ska jag säga er.

Känner också att jag är super hungrig men har ingen lust att laga mat, är ju ändå bara till mig själv? så va äre för mening inge kul...



Deppigt inlägg jag vet, imorgon kväll kan det nog vara ännu deppigare eller så är det AS glatt inlägg det får ni se det beror på hur det går ;P

hahah luddigt skrivit men det är en hemlis ;)


pusspuss

Av Jennili Palmén - 31 maj 2010 12:42

jag har redan kommit hem matteläraren var borta.. och jag slapp gå på naturen,(A)

Nu måste jag plugggga och städa, skriver sen ;)


pusspuss

Av Jennili Palmén - 31 maj 2010 07:56

Go morron!


snoozade en timma imorse, gissa om jag var förbannad på mig själv då jag vaknade.

Hahaha vaknade inte direkt när väckarklockan ringde heller (tro ja?!)

Jag drömde i alla fall att jag inte kunde vakna av väckarklockan jag hörde den men kunde inte vakna.. Och det var i drömmen, sen till slut då jag vaknade så vaknade jag ju på riktigt.. SJUKT hahaha

Vart lite luddigt skrivet men hoppas ni fattar ;P


jag var i alla fall as snabb på att göra mig i ordning, jag klev ju som sagt upp en timma efter de att jag brukar kliva upp men jag han med att diska idag också ... vilket jag absolut inte brukar hinna?"


  


Pusspuss.

Av Jennili Palmén - 30 maj 2010 22:57

usch är trött som ett as, men va tusan det var ju bridget jones på teven ;)

Nu måste jag krypa i kojs i alla fall är jätte tröttt,


Så nu ska jag dejta kudden,


God natt på er !


pusspuss

Av Jennili Palmén - 30 maj 2010 20:49

Ouh, ligger här i soffan nu.

Pluggar, men håller på att somna så det är nog ingen ide att fortsätta, är nog bättre att jag kryper i kojs och sover så att jag är utvilad och kan plugga as mycket imorgon för snart är det dags igen...


Jag som bara brukar bli lite flummig då jag är bakis.. så är det absolut inte idag, har mått illa hela dagen, huvva varför ska det bli så.. Var mycket bättre att bara vara flummig som bakis;)hahaha


Imorgon äre skola, slutar ju relativt tidigt i alla fall 14:1o :)

Får nog troligtvis reda på vad jag fick på nationella i matten, hoppas på ett G skulle bli så otroligt glad då!


pusspuss


Av Jennili Palmén - 30 maj 2010 17:46

Ligger i soffan bara och njuter av att bara slappa framför teeven ;)

hade tänkt att jag skulle laga mat ,men ja orkar tusiken inte...


Jag vill inte att klockan ska bli sju, för då åker gus hem och jag blir kvar här i lägenheten helt själv:(


men de ä sådant man får ta ..

pusspuss

Av Jennili Palmén - 29 maj 2010 17:06

har gjort mig klar nu, men väntar på erica som ska bestämma vad jag ska ha på mig för kläder ;p

Känner mig inte riktigt bekväm i dom jag har nu men vi får se, efter ett par cider bryr man sig ju inte längre så ;)


hoppas alla får en UNDERBAR kväll, för det SKA jag ha ;)



pusspuss

Av Jennili Palmén - 29 maj 2010 12:44



Framme i lägenheten nu,

 skulle behöva städa lite egentligen för min Kusis Sofie och hennes kompis ska bo här nu i helgen:)

 

Hörs sen ;)

puss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards