Jennilipalmen

Alla inlägg under november 2010

Av Jennili Palmén - 30 november 2010 15:06

GOSH, vad CSI va bra igår helt sinnessjukt!

Man längtar ju inte bara lite till nästa måndag heller!

Sitter på skolan nu med erica, har varit på programråd.. Helt värdelöst, om jag får säga det själv. Jag hade inte behövt vara där om jag säger så!

jag satt tyst hela tiden och fick 1 fråga i slutet av mötet och det var, ska du jobba med barn när du blir stor? mitt svar var att jag vill inte jobba alls!

Självklart tittade alla på mig lite surt, som om jag var värsta snor ungen...

Men hallå, skulle dom jobba om dom vart rik?! nähäe skulle inte tro de.

Nu är ju inte jag rik, men man kan ju allt drömma sig bort? eller är det förbjudet?


Aja shit the same, shit happends!


Sitter och är super kissanödig! men tänkte att jag skulle vänta lite till eftersom jag blir så J*vla kissnödig annars då jag åker buss, hihi.


Har även fixat och donat lite inför discot som vi ska ha i hemma på fritidsgården för de små barnen!:)


nä nu ska jag snart dra mig ner till skåpet och sedan vidare till bussen,

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 29 november 2010 20:50

oj, idag var resan bokad.

Jag och de flesta ur klassen drar till alanya i maj, på studentresa wihow!

hotellet vi ska bo på heter narcis  

Här har ni det..

Aja, roligt roligt!

Snart är det jul också, vilket jag älskar! Hur kan man inte göra det?!:P

i helgen drar jag frida nisse och guss till sundsvall för att bo på hotel och för att julhandla, WIHOW!

nä nu ska jag kika på  CSI vi hörs!:)


Pusspuss


Av Jennili Palmén - 16 november 2010 07:40

God morgon!


Sovit gott?

Det har jag, inte vaknat en enda gång!

Jag har precis käkat frukost, och nu ligger jag och spelar smurfarna på Guss mobil,SUPER KULIGT spel!HAHA

Hjärtat ligger i sängen han fortfarande och sussar så sött:)


Idag ska vi ha massage på skolan, och jag HATAR att hålla på att massera och typ klia å sånt så vi får se hur det går!

Sedan så åker jag hem idag, jag ska jobba!



Pusspuss

Av Jennili Palmén - 11 november 2010 07:40

..och fy vilken jäkla natt.

Märkte igår kväll då njag skulle lägga mig ´och sova att jag inte hade nå batteri i telefonen. Trött och arg började jag leta laddaren i min väska, allt jävlades och tillslut hade jag vänt min ny-packade väska upp och ned, med alla grejer på golvet. jag kände att det kokade innom mig. ringde mamma och bad henne kolla hemma om den var där, självklart inte. Men hon sade att Guss hade ropat till mig i måndagsmorgon att han hade den.. Ringde honom i panik, bad han tänka och leta, (han pratade så otroligt segt så att jag blev förbannad skyndade lägga på) han hade den inte heller. jag blir less!  nu kommer jag måsta ladda den i bilen.

Men nu till varför natten varit hemsk, jag hade ju ingen väckar klocka!

Men så kom jag på att mina gamla telefoner brukar alarmet ändå ringa om man har slut på batteri?!

Dock så har jag väl vaknat runt 7-8 ggr inatt.

Och varje gång kikat på klockan.. och då blir jag så pigg och kan då inte somna direkt typ..

i alla fall så vaknade jag klockan 5 imorse och då kände jag bara äsch jag kliver väl upp då. så Då klev jag upp. Trötttjej.se är jag nu då..

Varför jag inte ville missa lektionerna är för att jag ändå måste upp på skolan och hämta några papper och sedan lämna in en massa uppgifter. + att annars hade jag lika gärna kunna åkt hem igår och myssst. menmen..


fattar ni att jag är less?:P


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 8 november 2010 14:03

måndagmåndag.

började med att jag körde bil till skolan, hade religion och sedan psykosocialt arbete. På båda lektioner fick jag vi se film!

efter det fick jag sluta:)

Då blev det lite ärenden på stan och på konsum för att inhandla lite mat för denna vecka. Stannar ju i sollefteå tills på Torsdag så:)


Är även ledig på fredag och det känns så otroligt skönt:)


Nu ska jag gå och ta ut kycklingen ifrån kylen, det blir kyckling tacos idag!:)


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 7 november 2010 20:09

är en sån här dag som man inte annat än hata kan göra..

Usch och fy, är bakis och äcklig vill inte annat än att krypa ned i sängen.

en sådan här dag då allt går fel, och man bara vill försvinna ifrån jordens yta.

En sådan här dag då tankarna bara spirar runt på ett kasst vis.

En sådan här dag som allt är åt helvete.


Tack för mig för idag, nu får det vara nog med allt skit ska inte dra ned erat humör också. så vi hörs en dag då jag mår bättre!:)


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 7 november 2010 20:05

Like I'm the only one that you'll ever love
Like I'm the only one who knows your heart
Only girl in the world...

Av Jennili Palmén - 5 november 2010 14:56


pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards