Jennilipalmen

Alla inlägg under maj 2014

Av Jennili Palmén - 9 maj 2014 12:49

Har en liten plutta som promt ska sitta i knät och sova.

Menmen, ikväll åker lillan och Guss till ö-vik.
Och jag blir ensam kvar, haha.
Ikväll kommer alla brudar och vi ska drinkkväll! Är så fruktansvärt taggad vill att det ska vara NU!
Haha
Puss

Av Jennili Palmén - 5 maj 2014 12:32

Började morgonen med att plugga.
Tog böckerna och låg kvar under täcket.
Men en liten plutta bredvid mig.

Sedan bar det av på en promenad i strålande sol så underbart.
När jag nästan var hemma möttes jag av detta. .

Och nu snöar det varvat med regn.
Hemskt tråkigt väder, riktigt "april väder".
Men nu tycker jag att det får sluta, det är faktiskt maj nu. Om det nu måste regna kan det väl regna/snöa en dag och Sedan vara sol en dag, då vet man ju åtminstone hur man ska klä sig. Och om man ska hålla sig inne

När jag kom hem så tog jag med täcket och kröp ned i soffan med litteraturen och Berit.

Det ska hinnas med mycket innan dagen är slut.
läsa ett genus häfte och den nya skollagen.

Dammsugas.
Nya textiler ska upp på toan.
Putsa alla speglar.
Städa undan allt plugg som ligger utspritt över hela köket.
Det är nämligen så att det kommer hit en mäklare imorgon och ska värdera väl lägenhet. Och är ju som roligt om det ser någorlunda ut...

Puss och kram

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards