Jennilipalmen

Alla inlägg under september 2011

29.

Av Jennili Palmén - 22 september 2011 15:16

Min dag har bestått av att rensa hemma! haha

Vi åkte på soptippen idag med en släpvagn full med rat enligt mig!

Har bytt ut en byrå på toaletten.

Jag bytte till en vit, så nu "hör den ihop" mer med de andra möblerna som också är vita. Den var i björk.

Jag vill hellst göra om hela huset!

Mamma är allt lite emot mina ideer men när jag väl tjatat och fått gjort det så tycker hon att det blir väldigt bra! vilket jag tycker är roligt då!:)


byrån som jag tagit ned till toan stod förut uppe.

Så nu är det tommt där den stod.

Men ingen fara på taket! Jag ska leta efter en stol, en som ser lite gammeldags ut. Och den ska jag då rusta upp om det behövs(letar på loppis osv, känns som att det är på ett sådant ställe jag skulle kunna hitta stolen jag ser framför mig!)

Sedan ska den målas vit!


Sedan ska en liten rund stolsdyna i grått eller brund med fårskinns aktigt matrial placeras på stolen.


Kommer bli super snyggt!

Pusspusss


28.

Av Jennili Palmén - 21 september 2011 20:52

Ligger nu i soffan.

Min dag har bestått av jobb 7-16.

Sedan när jag slutade bar det av ner till Guss på go mat´n!

Att all mat alltid kan vara/bli så god hos Guss, alltid gott! haha

Sedan bar det av hem, och lite supermario time med Frida och Nisse!


Och nu ligger jag här,

Stressig dag kan jag säga, än fast det inte låter som så mycket! ahha

Pusspuss

28.

Av Jennili Palmén - 21 september 2011 20:52

Ligger nu i soffan.

Min dag har bestått av jobb 7-16.

Sedan när jag slutade bar det av ner till Guss på go mat´n!

Att all mat alltid kan vara/bli så god hos Guss, alltid gott! haha

Sedan bar det av hem, och lite supermario time med Frida och Nisse!


Och nu ligger jag här,

Stressig dag kan jag säga, än fast det inte låter som så mycket! ahha

Pusspuss

28.

Av Jennili Palmén - 21 september 2011 20:52

Ligger nu i soffan.

Min dag har bestått av jobb 7-16.

Sedan när jag slutade bar det av ner till Guss på go mat´n!

Att all mat alltid kan vara/bli så god hos Guss, alltid gott! haha

Sedan bar det av hem, och lite supermario time med Frida och Nisse!


Och nu ligger jag här,

Stressig dag kan jag säga, än fast det inte låter som så mycket! ahha

Pusspuss

27.

Av Jennili Palmén - 21 september 2011 20:39

Jag sade ju att jag skulle lägga upp bilder på möblerna som jag bytte ut nu.

Jag ville ha ljusa möbler, lite förändring helt enkelt!:)


      Är ju bara att skriva i komentarsfältet

Eller höra av er på min hotmail j_palmen@hotmail.com


Pusspuss

26.

Av Jennili Palmén - 21 september 2011 20:32

TAVLAN MIN..


       180lång

135bred


Den är enorm+(t) snygg!:D


Pussuss

25.

Av Jennili Palmén - 18 september 2011 10:50

God morgon,


Sitter nu i soffan och slö tittar på teven, sappar och kollar på lite alltmöjligt.

Hjärtat står i köket och gör toast till frukost, har kom  nyss in med ett STORT glas mjölk..

Det finns fasen inge godare att dricka på morgonen.


MUMS nu ska jag äta och sedan ska jag åka hem och göra min tavla! jihoooo!:D


pusspuss

24.

Av Jennili Palmén - 17 september 2011 20:54

RED RIDING HOOD..super bra film enligt mig!Riktigt spännande, och klurig man fick klura och klura om vem det egentligen var som var varulven!Jag hade fel kan jag säga! Tänker inte säga mer om vad den handlade om osv om nu bestämmer er för att Se den. Vilket jag verkligen tycker att ni ska göra! I dag mitt på dagen fick jag ett samtal, eller hade ingen motagning så de lämnade ett medelande om jag kan jobba imorgonkväll, och jag ringde upp så snabbt som jag bara kunde då jag ska jobba imorgonkväll på den avdelningen jag har inskolat mig på! Och gissa vem jag ska jobba med? Jo min mamma! Haha det är helt insaine!:p Missar dock Harry Potter och dödsrelikerna del2.. Lite synd för den hade jag verkligen velat se.. Men men thats life som man brukar säga!Nä nu ska jag försöka få Guss att byta från hockey kanalen till något bättre!:). Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards