Jennilipalmen

Alla inlägg den 22 september 2011

30.

Av Jennili Palmén - 22 september 2011 21:06

ojoj.

Min kära pojkvän sitter ju och spelar tipps ungefär varje kväll!

Så ikväll ville jag ju såklart också prova! För han verkar tycka att det är så himla roligt..


Så jag fick prova att spela på hans användare.

Jag satsade på:

AIK- MODO. AIK skulle vinna och det gjorde dom!

VÄXJÖ-TIMRÅ. VÄXJÖ skulle vinna och det gjorde dom!

FÄRJESTAD-HV71. FÄRJESTAD skulle vinn. Deras match är inte slut än, dock ligger dom under med 4-1..

Men jag kan säga att jag har nog aldrig tyckt att titta på hockey på teven varit så underhållande som det varit ikväll!

Så ett plus på det!


Dock ska jag inte hålla på med sånt här för jag blir så irriterad att jag förlorar! hahah


Pusspuss

29.

Av Jennili Palmén - 22 september 2011 15:16

Min dag har bestått av att rensa hemma! haha

Vi åkte på soptippen idag med en släpvagn full med rat enligt mig!

Har bytt ut en byrå på toaletten.

Jag bytte till en vit, så nu "hör den ihop" mer med de andra möblerna som också är vita. Den var i björk.

Jag vill hellst göra om hela huset!

Mamma är allt lite emot mina ideer men när jag väl tjatat och fått gjort det så tycker hon att det blir väldigt bra! vilket jag tycker är roligt då!:)


byrån som jag tagit ned till toan stod förut uppe.

Så nu är det tommt där den stod.

Men ingen fara på taket! Jag ska leta efter en stol, en som ser lite gammeldags ut. Och den ska jag då rusta upp om det behövs(letar på loppis osv, känns som att det är på ett sådant ställe jag skulle kunna hitta stolen jag ser framför mig!)

Sedan ska den målas vit!


Sedan ska en liten rund stolsdyna i grått eller brund med fårskinns aktigt matrial placeras på stolen.


Kommer bli super snyggt!

Pusspusss


Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards