Jennilipalmen

Alla inlägg den 27 september 2011

40.

Av Jennili Palmén - 27 september 2011 22:30

Är super trött!

Dock vill jag se criminalminds som är efter breaking news med filip och fredrik!


Funderar på om jag ska ta och ta en powernap under detta program och hoppas på att orka se criminalminds efter..! det får bli så !:)


pusspuss

39

Av Jennili Palmén - 27 september 2011 22:07

God morgon!

Hoppas att ni sovit underbart i natt!


Igår var vi ju och spelade bowling, jag suger på det, verkligen suger på det!

Dock så hamnade jag på topp 10 listan där, JIHOOOOW, dock kommer jag ju säkerligen inte stå kvar särskilt länge, men ändå hahah!

Lite coolt är det ju i alla fall! haha


Idag blir en sån här dag som kommer innehålla allt möjligt olikt!

Jag tror att jag ska gå och sola, sköööönt.

Blir nog på gymmet isf, för morfar måste kolla på deras!


Pusspuss




38.

Av Jennili Palmén - 27 september 2011 21:54

Today:

Började med att jag vaknade halv 6 av att väckaren ringde, låg dock och drog mig till att klockan blev 6. Skyndade då upp vid klockan 6 och ner och gjorde mig i ordning..

För efter det att jag gjort mig i ordning, slängt i mig lite fika och vitaminer så bar det av till sollefteå till frisörn!

Bokade tid igår, och klippte mig ju nu imorse!


SKÖNT vart det i alla fall att få bort allt det nötta!

Det rök väl någon decimeter!

Och masssssssa hår!

har klippt upp det och klippt ur det jätte mycket:)


 


PUSSPUSS

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards