Jennilipalmen

Alla inlägg den 7 september 2011

16.

Av Jennili Palmén - 7 september 2011 15:15

Sitter nu och har hämtat resväskan, orkar inte börja packa...

har ringt på arbetsförmedlingen m,en hon vill inte ringa tillbaks såklart..


i knääet har jag minn mega söta lilla trulls.

När jag sitter och bloggar sitter han bredvid och gnäller ända tills jag tar upp honom i mitt knä.

då lägger han sig istället och snarkar, (jo det är sant han snarkar jämnt typ..)


   Min kära lilla truls.


Pusspuss

15.

Av Jennili Palmén - 7 september 2011 13:45

Håller nu på att fylla både iphonen och ipoden med masssssa musik!!.

Med blandannat veronica maggio* daniel adams ray* Lasse Lindh.

Och mycket mycket mer!

Är ju tusan en AS lång resa vi har framför oss :P

Eller ja, överdrev väl kanske lite där men ändå1 hahaha..   

häär är mitt kära liv, min vackra ipod!


Pusspuss  

14.

Av Jennili Palmén - 7 september 2011 12:45

PIZZA WRAPS..


 



ingredienser:

spagetti eller pizzasås
riven ost
pepperoni
konserverad svamp
tortilla bröd


 


Gör såhär.

1Lägg lite sås på ett tortilla bröd.

2strö över ost och ev andra ingredienser.

3rulla sedan ihop den.

4.ta servett och smörpapper/folie och rulla in den i så att den inte läcker.

5.Strö lite ost på toppen

7in i ugnen  350g i 10-15 minuter eller tills dom är varm inuti.



13.

Av Jennili Palmén - 7 september 2011 11:32

Har fått Viggo lite mer stilla nu!

Han sitter och spelar på Hugos tevespel, hugo lär få spader när han kommer hem men det får jag ta! haha

Mamma slutar också snart hon slutar vid klockan 1 och då bär det av mot momma för min del!

Blir till att hämta en lite mindre resväska..

Vill ju ha min stooooora rosa, men den rymms inte i nisses kära bil, hhaha.

Den kommer att komma till användning! inom kort får jag hoppas!:)


Har bestämmt att jag ska kliva upp en halvtimma tidigare än vad jag tänkt imorgon också!..

Ska göra pizza wraps som vi kan ta med i bilen och fika någonstans efter vägen, JIHO!



Pusspuss

12.

Av Jennili Palmén - 7 september 2011 08:36

Godmorgon!

Sitter nu hemma och är barnvakt åt minsta brodern (3år).

Och här är bollspelet i full gång. Springer, kastar sig, bollen skjuter ner massa saker...

Hur ska denna dag sluta? tror jag får tvinga med mig honom på affären och köpa lite kex, då kanske han blir lite lugn och sätter sig en stund i alla fall!:)


Idag har jag väldigt mycket att göra eftersom jag varit så LAT alla andra dagar.

Så idag har jag massor att göra innan stockholmstrippen!


Nä nu måste jag skynda mig å ta med mig viggo innan han skjuter ner något mer..


  Gaaaaaaaaamal bild:)


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards