Jennilipalmen

Alla inlägg under januari 2014

Av Jennili Palmén - 5 januari 2014 12:50

Jag har haft en helt underbar ledighet.
Har spenderat nästan varje sekund hemma i junsele.
Började med att jag åkte hem på torsdagen.
På fredagkväll vankades det middag och julklappsspel med släkten..
Hur jul-kul som hellst! Sedan har jag bara potat på hemma umgåtts med kära mamma! Dagen innan jul var det uppesittarkväll som gällde med dopp-i-gryta middag.
Julen firades hos alla som vanligt!
Började med att mysa hemma på morgonen, sedan bar det av mot Momma för julfrukost!
Sedan var det av mot farmor och farfar! Där pappa, pim och flickorna och farbror med fru och andre mitt lilla gudbarn också var!
Lunch där, träffade jultomten gjorde vi!
Sedan bar det av hemåt för middag och sedan kom juletomten hem också.
Sedan bar det av ned på kägekbanevägen och även där julklapps-utdelning.
Men det var slutdestinationen för julaftonen.
Juldagen innebar julfirande i holafors hos guss mormor och morfar.
Sedan vankades det fest på corner!

På annandagen bar det av mot Sundsvall.
Den resan på 3dagar och 2 nätter på hotell innebar MASSA shopping, god mat, trevligt sällskap=mycket skratt, och relax.
Underbar resa med andra ord!

Det nya året firades in med massa skoj.
Började med 5-kamp.
Sedan bar det av mot middag hos bästa vännen!
Sedan iväg på fest en kort-kort stund.
Hem och fira 12-slaget kika på massvis med raketer sedan iväg på bowlingen.

Dagarna efter har gått så otroligt fort.
Hade kunnat stanna hemma i junsele hur länge som hellst. Men kan idag säga att jag är glad att vi åkte hem när vi gjorde det!
För denna dag består av att packa upp, packa om och packa in.

Finns inte plats för allt vi har med oss hem känns det som!
Men stuva in får man lov att göra!

Pusspuss

[Bild]

BÄSTA VÄNNEN.

[Bild]

[Bild]

Berit och bästa vännen hedwig.

[Bild]

[Bild]

Några av ALLA underbara julklappar.
Kan bara säga en sak, - bag måste ha varit förjäkla snäll år 2013.

Av Jennili Palmén - 1 januari 2014 13:09

Idag är en sån här dagen efter..

Fast även dagen på något helt nytt.
På något som vi inte har någon aning om, spännande känsla att inte veta vad som kommer.

Jag hoppas i alla fall på att detta ska bli ett bra år med massa spännande och roliga saker som händer.

Hoppas att ni alla hade en bra-dag igår, att 2013 varit ett underbart år och att 2014 blir ännu bättre!

Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards