Jennilipalmen

Alla inlägg under februari 2013

Av Jennili Palmén - 27 februari 2013 13:58

Goderdag!
Nyss kommit hem efter en härlig promenad i vårvädret!
Har väl mer eller mindre halkat mig fram. Tusan va halt det är ute! Når det tinar och rinner så rinner ju all sand bort!
Något jag skulle behöva är broddar! Haha


Kramkram

Av Jennili Palmén - 25 februari 2013 07:08

Godmorgon!
Har sovmorgon idag, börjar faktiskt inte förens klockan halv 9.
Dock stänger jag idag så jag jobbar till halv 6!

Kvällen känns som att den blir så himla kort, fast det är väl för att jag är en så pass kvällstrött tjej! Hehe.

Nu måste jag i alla fall få i mig någon frukost och vakna till liv.

(Min nya fina blomma!
Älskar att ha blommor men kan som inte riktigt hålla dom levande. Så vi får se hur länge den är såhär fin!) haha

Pusspuss på er!

Av Jennili Palmén - 23 februari 2013 22:36

PUSSKALAS tidigare ikväll till melodifestivalen!

Puss från oss!

Av Jennili Palmén - 22 februari 2013 20:05

Idag har jag fått vare å gjort mig fin!
Blev mörk färg idag!

Var även på en supermysig lunch-date med hannis!
Super trevligt, älskar att få prata massa å skratta!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 21 februari 2013 08:58

God morgon!
Igår blev det på papper.
Turkiet resan bokad!
Den 30maj går planet iväg mot varmare breddgrader!

Än fast det är mega länge kvar längtar jag redan så att jag håller på att gå av!

Vi åker den 30maj till incekum
Och är där sju dar sedan kommer mor min med familj dit och så är vi där till den 13 juni.
Känns underbart!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 19 februari 2013 05:43

Tröttttt, trötttt TRÖTTTTT!
En trötter dag är det idag!

Öppnar idag, och är då otroligt trött!
Men jag ska nog vakna till liv!
Slutar vid halv3 idag så det känns ju superskönt! Hem och städa då.. Kanske inte allt för roligt.. Men det känns ju super efteråt!;)

Menmen, måste nu göra mig helt klar!
Byebye!

Puss.

Av Jennili Palmén - 18 februari 2013 06:43

Godmorgon!
Måndag morgon igen efter en fartfylld helg! Eller fartfylld å fartfylld. En mysig helg som gått alldeles för fort kan man väl säga..
Har haft svärmor,svärfar, Guss lillebror och Guss kusin här i helgen!

Dom kom ganska så sent på fredag-Kväll och åkte hem på söndagsförmiddagen. Hade gärna sett att dom stannade mycket mycket längre!
Är så trevligt att få besök tycker jag!

Men helgen bestod av laserdoom, shopping, mello och massa myyyyys!

Helt enkelt underbart!

Nu måste jag skynda mig å göra mig klar så pusspuss!

Av Jennili Palmén - 15 februari 2013 16:00

Vår lilla Berit verkar fått allt om bakfoten.
Ser ut som att Jon tror att hon är en "klätter"-apa!

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards