Jennilipalmen

Alla inlägg under januari 2013

Av Jennili Palmén - 31 januari 2013 08:59

God morgon!
Sitter nu och har morgonrast..
Trötter idag!
Men ikväll blir det att skruva ihop möbler, jihoooo!
Längtar nu men när man väl börjat blir det väl bara kaos!haha

Planerat att vi skruvar ihop varsin möbel i varsit rum! Så att vi inte blir osams, vi brukar kunna ha en tendens att göra det när vi gör sådana saker!haha

Men nu är min kära rast slut!
Pusspuss

Av Jennili Palmén - 31 januari 2013 08:58

God morgon!
Sitter nu och har morgonrast..
Trötter idag!
Men ikväll blir det att skruva ihop möbler, jihoooo!
Längtar nu men när man väl börjat blir det väl bara kaos!haha

Planerat att vi skruvar ihop varsin möbel i varsit rum! Så att vi inte blir osams, vi brukar kunna ha en tendens att göra det när vi gör sådana saker!haha

Men nu är min kära rast slut!
Pusspuss

Av Jennili Palmén - 30 januari 2013 16:37

Goddag eller kväll eller något! Haha
Sitter och har en liten sovande vovvsing i knäet!
Har hätt upp lite väggdekorationer på väggen på toan! ( bild kommer sedan, då jag är som ganska fast)

Nu kom gubben så nu blir det nog fart på henne!

Pusspudd

220

Av Jennili Palmén - 29 januari 2013 17:16

God kväll!
Har nyss slängt i mig mat!
Jobbade egentligen till halv 3 men blev jobb på en annan avdelning..
Så vid fyra var det bara hem och ut med Lill berran en sväng och laga sig nån mat.. Dock blev det inte så avanserad mat..
Tig Tacoköttfärs som jg redan gjort och värmde å hackade lite grönsaker till det! Mycket gott! Haha

Nu sitter jag näst intill och väntar på att klockan ska bli 20 så ska jag gå iväg till andra förskolan och ha möte..
Känner mig rätt trött ikväll men piggnar nog till!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 26 januari 2013 19:11

Godkväll!
Just avnjutit en super god middag.
Tok-mätt är jag!
Ligger nu framför TVn men visas inget bra? Hittar inget i alla fall. Blir nog att slå på en film snart;)
Var iväg idag med och köpte skor.
Och tro ni inte på tusan att när jag kommer hem så sitter larmknappen kvar?! Gick även ut utan att det larmade!!
Såklart så måste jag ju tillbaka dit imorgon.. Sjukt drygt känns det!
Menmen!

Pussouss

Av Jennili Palmén - 26 januari 2013 18:59

Min eftermiddag/kväll igår i lite bilder!

Av Jennili Palmén - 25 januari 2013 15:07

Nu ni, gjort mig klar.
Dock har Lill snipan somnat i knät sp kan som inte röra mig..
Måste snart åka så jag tänkte att hon får vila i mitt knä ett tag.

Sedabär det av mot affären för en harryboy, sedan åka med den till jobbet!
Och sedan till sist vidare mot stan för myyys med Camilla!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 25 januari 2013 10:40

Disk Berget är borta.
Sista laddningen av tvätten är laddad och snart klar..
Och fogaren" som inte var en fogare utan snarare en besiktnings man har varit här.. Och han tyckte vi gjort jätte fint! Dock fick jag veta att fogaren inte kommer förens vår/sommar..
Känns som drygt. Jag som skulle fixa lite dekoration till mina kakelplattor i köket...
Men men..
Får ta tag o toaletten i stället!
Snart är ju sovrums projektet klart.
Efter den 31 då jag får möbelleveransen:D

Nu ska vi gå till tvättstugan, och sedan blir det en låååång dusch!

Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards