Jennilipalmen

Alla inlägg under maj 2011

37.

Av Jennili Palmén - 28 maj 2011 22:02

Ligger och lyssnar på lasseL och joshua radin.. Det är gudomligt, drömmer mig bort lite granna.. Önskar att jag varit någon annan stans nyduschad fräsch din och fixad.Men en smirnof i handen och silbrillorna på. (Dock är dom på nu med.. för dom har så himmla mycket lampor runtom oss. Hahah lite mörkare blir det ju!)I h jag önskar att jag efter en underbar dag med sol kunnat krypa ned i sängen där min kära guss skulle ligga och hålla om mig! Helt sjukt vad jag saknar min lilla gulleplutt!Ousspuss

35.

Av Jennili Palmén - 28 maj 2011 21:51

Ligger nu över två relativt mjuka men otroligt smala fotöljer på arlanda. Jag har handbagaget som huvudkudde, fungerar ganska bra faktiskt! Jag har mycket att klaga på just nu, men det är nog för att jag är helt slut i kroppen.. ganska konstigt egentligen har ju suttit ner i princip hela långa dagen.. men det är nog det psykiska, jag stressar ju hela tiden! Vill inte men kan inte rå för det.. Det är ungefär 8timmar kvar till planet lyfter(förhippningsvis) men om typ bara 6timmar får vi checka in:) och då tror jag att tiden kommer att gå så mycket snabbare:)Har kännt mig som de gammeltant hela dagen/kvällen för jag har suttit och klart korsord. Och jag mår då säga det att jag måste ha blivit smartare för jag klarar ju ring masaa.. hahah Pusspuss

35.

Av Jennili Palmén - 26 maj 2011 07:20

Godmorgon alla glada!

Åh, riktigt glad idag! hoppas på bra resultat på  kurserna jag ska ha betygssamtal i alltså samhäll och PA. men men har ju gjort allt så att ett G ska jag nog få ihop till!:)


Har nu snabb kollat datorn lite granna och ska nu skynda mig att plocka ihop lite grejer här, blir så mycket trevligare att komma tillbaka då!:)

Sedan hade jag tänkt vara snall med guss och diska hans disk.. för han sover så sött!

Har ju ingen disk genom att jag bara äter ur shakern, visserligen måste jag ju diska den också men! ni förstår vad jag menar, haha!:)

Så nu blir det till att dra på sig städerska rollen;)

 

Pusspuss

34.

Av Jennili Palmén - 25 maj 2011 16:14

jag har så mycket respirr i magen så jag håller nästan på att krivera.

Helt sjukt, tro aldrig jag har har längtat så här mycket nån gång:p

Eller det kanske jag har kommer bara inte ihåg..(A)haha


Men alltså dagen idag har kännts alldeles för lång vet inte vad jag ska göra den står ju typ stilla.


Jag längtar tills imorgon när jag få åkahem och göra klart massssssa saker så att jag slipper stressa och tänka på det mera:)


Pusspuss

33.

Av Jennili Palmén - 25 maj 2011 14:56

Nu hemma, har packat ihop kläder osv tills imorgon när jag far hem!

Åh ska bli skönt att komma hem men det kommer att bli två stressiga dagar.


Har ingenting att göra på samhällslektionerna imorgon och det känns så drygt. Vi måste komma på lektionerna, men jag har inget att göra, så  jag ska försöka att få mitt samtal på den tidigare lektionen så att jag kan åka hem tidigare!:)


Pusspuss

32.

Av Jennili Palmén - 25 maj 2011 08:32

good morgon!

Usch snoozade  as mycket/länge imorse var så supertrött.

Och när jag klivit upp och gjort mig i orning så kollar jag på klockan och jag har klivit upp lite mer än en timma för tidigt!

Urk, satte mig och kollade på datorn.

Men sedan käne jag bara nä, usch jag kan inte bara ligga här. Så jag började städa lägenheten. har bestämmt mig att jag ska fortsätta när jag kommer hem idag.


Och frästen jag har läst på flera sidor och det ser lovande ut för vår resa på söndag, Jihooow!


Pusspuss

31.

Av Jennili Palmén - 24 maj 2011 20:32

Så här vill jag att veckan ska se ut, hoppas hoppas!:D

Kommer bli kung asså!

Pusspuss  

30.

Av Jennili Palmén - 24 maj 2011 14:06

Vulkanutbrott på Island.


   Jag tycker jätte, jätte synd om dom som drabbas där borta,

   usch och fy det gör jag verkligen!...



    Dock tänker jag vara super självisk i detta inlägg!.


 


















Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards