Jennilipalmen

Alla inlägg under september 2010

Av Jennili Palmén - 13 september 2010 16:14

Goooooooood.

Av Jennili Palmén - 13 september 2010 15:57

Dennadag har varit bra, dock har jag varit väldigt seg i huvudet men det har fungerat det också:)

Vi har endast tre lektioner på måndag, först samhälle sedan psykosocialt arbete och till sist samhälle igen:)


Vi har börjat med ett egetarbete på pskosocial, jag ska skriva om barnmisshandel.

Så roligt, men oj så soorgligt och hemskt det r att läsa om. jag föstår mig inte på sådanna människor! Läraren berättade om en man idag som slog sin 3månader gamla son, mamman var även delaktig hon. Hur sjukt är det inte då?

Usch jag vet inte hur ni reagerar på sånt här, men jag blir så FÖRBANNAD!


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 13 september 2010 07:51

God morgon!

Oj, jag är seg idag känner jag. Är trött..

NU har Guss börjat sin praktik *på riktigt* den här veckan så måndag natt är den enda natten Guss kommer att sova i lägenheten på 15 veckor.

Någon som tror att jag kommer att klara mig? för det tror nämligen inte jag..


Idag har vi samhälle, och det är en så dryg kurs! jag hatar samhälle.

Fast ska inte klaga för vi har faktiskt relativt bra kurser, förutom samhälle:)


nä nu ska jag borsta gaddarna, vi hörs;)


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 12 september 2010 20:27

ojoj, det har redan gått 13 månader,

  

jag och guss har diskuterat idag,

om jag säger att vi har varit tillsammans i 13 månader tycker jag det låter längre än om man säger ett år och en månad!

dock tycker Guss tvärtom. haha


oj det vart ett väldigt flummigt inlägg..

men hoppas ni förstår :)


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 12 september 2010 20:16

oj vad jag hatar dagen efter fest!

Men oh va det är värt det. För kvällen igår var super!;D

det började med att vi satt här hemma och drack en massa folk, sedan bar det iväg ner på krogen! Super kul!

Men alla var typ galna där inne ;O haha

typ swingade runt och allt, men huvudsaken var ju att allt var roligt;D


Nu idag har jag bara legat hemma och slappat hela dagen.. Har inte orkat gjort något alls, beställde till och med pizza med hemkörnin hahaah(A)


Imorgon blir det skola igen, vill inte!

Menmen..


pusspuss

Av Jennili Palmén - 11 september 2010 11:19

Ligger nu i stan i soffan och bara slappar, ska snart dra ner på stan och byta några skor åt madde! Ska även kika om dom har fått in svart graffiti nagelack  

Måste även köpa någon annan färg på nagelack, vet inte riktigt vad jag vill ha men något nytt och fräscht!


efter det blir det att gå hem igen och plocka ihop lite gran, juste måste köpa någon mat också!


igår var jag till far och grattade honom, och O så glad han blev när vi kom!
Det gör mig lycklig att se honom glad!

Har fick en liten jägarlåda, med en massa gott och blandat i :D


Nä nu måste jag göra mig klar, annars blir guss tokig;)


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 10 september 2010 07:39

ligger i soffan och käkar frukost och lyssnar på eminem,

bra morgon med andra ord :)

Ska snart dra på skolan, vill inte. Har ont i magen och har absolut ingen lust att stå och laga mat ända till halv 12 ,i 3 hela timmar!

vi måste säkert laga någon äcklig mat också...


vart ett dystert inlägg till min fina morgon, men men när matkursen är gjord så ska jag ju åka hem. Hinna träffa mamma och familjen innan dom åker till h-sand för att bo hos mina kusiner en natt sedan åker dom på ikea dagen efter alltså imorgon;)   och köper två sånna här byråer till mig och mitt nya rum:)

  

Nä nu ska jag göra mig klar för att vandra upp på skolan:)


pusspusss

Av Jennili Palmén - 9 september 2010 16:23

Måste laga någon mat, hålller på att hungra ihjäl!

Men vet inte riktigt vad jag ska käka, orkar inte riktigt laga något.

Sitter kvar här framför teven och funderar ett tag till...


Vet att ja ä lat men va fan;)





PussPuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards