Jennilipalmen

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Jennili Palmén - 2 september 2010 13:36

.. Har städat klart!

Apoteket har skicka ett sms att jag betalade för mycket förra gången jag var och tog ut ett recept.

Så jag är välkommen in att hämta ut lite pengar!

Glader jag, nu vill jag bara att klockan ska bli halv 6 för då kommer millan malin och lille AS söte cozmoz och hämtar mig, vi ska dra och handla lite och sedan åka hem hit igen och laga tacos och se massamassamassa film;D

suuuuuuperrr kul!

Nu lir det att fördriva lite tid framför teven!


pusspuss

Av Jennili Palmén - 2 september 2010 12:19

Idag blev det en kort dag..

Slutade redan klockan 10;45 Skönt!

Har diskat men smart som jag var så diskade ag grejerna från igårkväll och imorse innan jag lagade lunch så nu måste jag diska igen:(


Så nu blir det till att vrida upp volymen på stereon och sätta igång att diska och städa!

får ju besök ikväll så :)


Jag är nervös inför morgondagen, har en kurs som heter varmkök/matlagning.

Ingen i min klass ska ha denna, så är super nervös! Känner ingen som har den heller tro jag ?! haha


pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards