Jennilipalmen

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Jennili Palmén - 9 september 2010 16:23

Måste laga någon mat, hålller på att hungra ihjäl!

Men vet inte riktigt vad jag ska käka, orkar inte riktigt laga något.

Sitter kvar här framför teven och funderar ett tag till...


Vet att ja ä lat men va fan;)





PussPuss

Av Jennili Palmén - 9 september 2010 12:59

Hade tänkt lägga upp bilder på lite grejor jag köpt i sommar som jag inte lagt upp, tror jag i alla fall? hahaha



Stor och lång mys kofta.

(brukar alltid ta guss men nu har jag köpt en själv;)

  

AS cooola leggings, tjocka och sköna nu när det börjar bli kyligare ute:)


  

En mysig tunika, inte riktigt min stil, men tyckte den var rätt söt.

Har faktiskt använt den en gång! haha


  

En STOR och skön till en STOR och snygg sjal!



  

En mysig tröja, jag älskar leopardmönstrat!

(tycker om när de gör mönstret i andra färger också!)


   

Älskar denna tröjja, jag skulle kunna gå runt i den varje dag!

suuuuper skön.


Två par nya skor, ÄLSKAR dem!


  

har även köpt hem lite smycken och lite annat mått och gott :)

Den stora runda grå ringen och den turkosa älskar jag tycker de är AS snygga;)


 

Armband, detta har jag precis köpt, samma med halsbandet nedan,

Hade tänkt att ha dem i helgen:)

  


Så, har köpt mer grejer också men jag är i stan nu och har resten hemma:)


Pusspuss


    

Av Jennili Palmén - 9 september 2010 07:47


Jag bara ÄLSKAR denna låt!

Av Jennili Palmén - 9 september 2010 07:39

Ligger i soffan och har nyss käkat frukost, det blev rostat bröd och multivitamin dryck. Brukar ha tomat på mackan också men såklart hade jag käkat upp den!

idag gå vi kort dag också! vi börjar 9;30-10;40 sköönt.

Dock ska Gustaf till junselen med sin läärare och kika på sin praktikplats, har jag otur så börjar han redan imorgon, det menas då att jag blir själv heeela långa kvällen:(


Nu blir det att dra på skola om ett tag, har BF och sedan projektarbete;)

Hoppas att vårat kommer att gå igenom.. isf så berättar jag vad vi tänkt ha när jag kommer hem:)


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards