Jennilipalmen

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Jennili Palmén - 21 september 2010 19:57

Jag tror att jag håller på att bli galen!

Stort hål i hjärtat känns det som, saknad!

Än fast jag får se honom på fredag..

   Det kanske är bäst att krypa bed i sängen, jag är trött har ont i huvudet och magen, känner mig även yr som jag vet inte vad.

men är kanske inte så konstigt...


jaja, nu ska jag plocka ihop och hoppa i säng!

Godnatt

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 21 september 2010 18:00

Detta är höstMode enligt mig dåra..

  

Av Jennili Palmén - 21 september 2010 16:01

Har bara haft BF hela dagen ouh så drygt det har varit!

Har ont som tusan i huvudet har jag och har gråtit konstant sedan jag kom hem och Guss for.

Det är inte min dag idag tror jag, jag vill inte vara här jag vill vara med familjen och guss.

Det låter som att jag sitter i finkan typ. haha

Nä det gör jag ju såklart inte men känns ändå hemskt/tråkigt att vara här själv:(


Aja, det blir nog bättre snart får jag hoppas. Ikväll blir det till att ta en Lååååång powernap, sedan kika på teven och tycka synd om mig själv.

Vad tycker ni om min kväll?



Pusspuss

Av Jennili Palmén - 21 september 2010 11:29

Ligger hemma nu på lunchen jag känner mig as konstig.

Känns som att jag ska börja grina hela tiden, det är jobbigt att hålla det tillbaka.

Men jag ska tillbaks på skolan ändå, jag måste tillbaks!

Idag åker min lilla gubbe hem till lilla junsele på praktik igen, och jag blir själv här i lägenheten. Det gör så Jädrans ont, jag klarar mig inte. folk tror det är bara en massa ord men det är sant. Det gör ont, så bajsigt ont.

Nu vet ni hare bra!


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 21 september 2010 08:01

..god morgon hör fåglarna små sjunga glatt, god morgon god morgon i kör!

ligger och har fixat mig i ordning, har käkat osv, jag är KLAR!

:) Väntar nu på camilla ska få åka till skolan!(tack stumpis).





pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards