Jennilipalmen

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Jennili Palmén - 19 september 2010 20:59

..Hemkommen ifrån bion, den var SUPER bra :)

Skrattade typ hela början av filmen, blev dock lite soorlig mot slutet men men:)

Rekomenderar den i alla fall.


Sitter hemma nu och är trött som en get typ.. Men måste hålla mig vaken för vill träffa mamma innan jag går och lägger mig. Kommer ju inte träffa förens på fredag och de är ju bannemig en hel vecka till dess, eller kanske inte en hel vecka men länge i alla fall!:(.


Jag vill inte att det ska bli morgondagen, för vi har prov och jag förstår absolut ingenting utav det. Jag får ont i huvudet så fort jag öppnar samhällspärmen för det finns verkligen inget tråkigare! USCH.

Läraren gör det direkt inte lättare heller för hon är Flumm och tror att man ska klara det. Efter att vi haft typ as lite lektioner och fick papperet(på det vi ska kunna) sista lektionen innan provet. Åh, jag blir galen av dessa tråkiga ämnen!


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 19 september 2010 16:51

Såg Notting hill igår, och fy tusan vad mycke minnen som väcktes när denna låt spelades. HELT UNDERBART!

Av Jennili Palmén - 19 september 2010 16:40

Ikväll blir det "BrödernaKarlsson" på bio med Guss Nils frida erica och matilda.

Kommer bli mysigt! Var länge sedan jag var på bio känns det som!


Idag har jag varit och käkat hos Guss mormor och morfar, det blev soppa som man valde ingredienser till själv liksom. Och jag måste bara säga de att dom måste vara världens sötaste!


Nä nu måste jag plugga lite samhäll! (dock kommer jag inte fatta något så det är väl ingen mening.)

Pussspussss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards