Jennilipalmen

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Jennili Palmén - 15 september 2010 22:16

...att kika på tylösand:)


  


PussPuss

Av Jennili Palmén - 15 september 2010 19:14

sitter och käkar nu, det blev tacosallad:)

det vill säga tacokryddadköttfärs tomat gurka och kebabsås!

Supergott, det är underskattat av mig, så lätt att laga men görs allt för sällan.


från och med klockan 8 så har jag lagt upp ett tvschema typ, klockan 8 blir det CSImiami. Kl9 Efterlyst. Kl10 kungarna från tylösand. Kl11 CSI kl12 Cold case.


Vi får väl an se hur länge jag kommer att hålla mig vaken, men detta vill jag se!hahaha

Pusspuss 

Av Jennili Palmén - 15 september 2010 15:00


Slänger upp lite örongodis här nu medans jag pluggar;)

Av Jennili Palmén - 15 september 2010 14:49

Har nu varit på både skolan och banken en sväng!

Det gick bra, vi fick veta att vi har 1000kronor var i klasskassan!

Vi försöker spara ihop så att vi får ihop till 3000 kronor var i alla fall, så hoppas på det!

Ni får ta och köpa grejer av mig:)

Just nu säljer vi newbody, massa olika kläder som, linnen, tröjor,sockar, och trosor med mera.

Vi ska sedan sälja kakor och kaffe theé och kryddor.

Vi brukar även ha disco för barn, vilket jag tycker är super roligt!;)


Jaja, nu ska jag plugga lite samhälle, dock kommer det bli svårt för jag fattar absolut ingenting av allt det vi håller på med..


Pusspuss


Av Jennili Palmén - 15 september 2010 07:27

ouh, jag är trött!

Tjejorna sovde här inatt, somnade runt klockan 3..

Men roligt hade jag, skrattade i princip hela kvällen!

Tyvär blev inge kort tagna, har inte kameran i stan och det är ju som sagt fel på min mobilkamera,(måste laga den!)


idag har vi endast två lektioner, psykologi och svenska.

Och saken är den att svenskaläraren vi haft i alla dessa tre år på gymnasiet börjar bli lite virrig i bollen. Kanske inte är hennes fel, men det drabbar oss elever.

psykologin tycker jag har varit lite svårt att förstå och komma igång med men det ska nog gå vägen:)

Psykosociala lektionen tycker jag jätte mycket om, mycket fria tankar och så vidare.


Sedan efter skolan ska jag och angelica skriva över oss på vår klasskassa.

Eftersom camilla och Malin som stått innan oss inte vill vara med och åka på studentresa. tråkigt men sant.


Nä nu ska jag inte hålla på och babbla någe mera hare så bra nu så hörs vi då jag kommer hem:)


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards