Jennilipalmen

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Jennili Palmén - 14 september 2010 16:39

Iår är det min tur.

Det är min tur att få ta studenten, å som jag har längtat!

Det känns som om hela det här året kommer bli bra!

mycket studentfester och så vidare..

Alla i min klass har beställt studentmössorna, dock inte jag.

Var borta den dagen, men hade tänkt beställa den idag när camilla och malin kommer!
Dom får vara smakråd;)

  

Längtar tills jag ska köpa klänningen och allt möjligt!

ojoj, nu vart det pirrigt i magen!:D


Pusspuss

...

Av Jennili Palmén - 14 september 2010 14:36

..Hemma igen:)

Var skönt att  gå på en prommis!


Dock är klockan fortfarande as lite, blir väl att lägga sig å sova kanske?

vi får se vad som händer:)


pusspuss

Av Jennili Palmén - 14 september 2010 13:17

lååångsam dag, Guss har åkt hem till junsele så nu är jag själv här i lägenheten!

Men inte såå länge för snart kommer min älskare och bästa malin hit!

Kanske tone med förhoppningsvis;D


Men det gååår så långsammt, tro jag ska gå ut och gå bara för att fördriva tiden! Måste städa ihop lite också!

Men det hinner jag nog, dom kommer inte förens 8tro ja det var:(

menmen!


Jag HATAR i alla fall att vara själv, kanske ni har märkt?! haha

Men men sånt är livet!


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 14 september 2010 13:17

lååångsam dag, Guss har åkt hem till junsele så nu är jag själv här i lägenheten!

Men inte såå länge för snart kommer min älskare och bästa malin hit!

Kanske tone med förhoppningsvis;D


Men det gååår så långsammt, tro jag ska gå ut och gå bara för att fördriva tiden! Måste städa ihop lite också!

Men det hinner jag nog, dom kommer inte förens 8tro ja det var:(

menmen!


Jag HATAR i alla fall att vara själv, kanske ni har märkt?! haha

Men men sånt är livet!


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 14 september 2010 07:59

Elelr är det en god morgon?

Det får jag återkomma med när jag kommer hem, så jag känt efter .. hahaha

nä nu ska jag dra på skolan, hejsvejs



pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards