Jennilipalmen

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Jennili Palmén - 22 september 2010 18:47

.. ligger hemma, väntar på att alla ska bli klara.

så ska upp åka upp till malin.

Men tiden går så saaaakta, vilket gör mig galen!:(


hoppas i alla fall att ni får en rolig kväll ikväll för det kommer jag verkligen att få!:)


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 22 september 2010 17:16

Sitter nu och käkar, blev chiligryta idag :)

Igår då jag skulle laga makaroner men jag misslyckades 2 gånger eftersom att dom vart typ överkokta, gick inte att få till dem.

Gjorde ett nytt försök idag, nu  är dom sega, vad fasen gör jag för fel?

Får lov att trycka i mig dem, så jag orkar med kvällen ikväll!.


Kikar på the Hills till middagen, Kungligt!


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 22 september 2010 15:10

..skönt!

idag när vi slutade skolan åkte jag camilla, tone och malin ner till parken och knäppte en massa höst kort! var super roligt:)

ikväll ska vi upp till malin och tone och camilla ska sminka oss as mycket och så ska vi knäppa massa mer roliga kort:)

kommer lägga upp några kort här när jag fått dem av camilla:)


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 22 september 2010 08:03

Här har ni en super bra låt ni kan lyssna på nu när jag är borta!;)


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 22 september 2010 08:03

Här har ni en super bra låt ni kan lyssna på nu när jag är borta!;)


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 22 september 2010 07:59

God morgon, idag känns som en bättre dag!

Jag känner mig på bättre humör, och så!


Hoppas att dagen kommer att gå snabbt, sedan när jag kommer hem så måste jag städa!:(


vi hörs när jag kommer hem!


PussPuss

Av Jennili Palmén - 22 september 2010 07:59

God morgon, idag känns som en bättre dag!

Jag känner mig på bättre humör, och så!


Hoppas att dagen kommer att gå snabbt, sedan när jag kommer hem så måste jag städa!:(


vi hörs när jag kommer hem!


PussPuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards