Jennilipalmen

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Jennili Palmén - 23 september 2010 21:50

..åh, jag kom ihåg när jag var mindre och satt i bilen på väg till stugan..

Jag var ledsen för jag och min kusin frida hade bråkat. Inte lite heller! Jag satt och skulle förklara vad som händ och vad vi sagt till varandra osv..

Då ska ni inte tro att mamma satte där och lyssnade på vad jag hade att säga. utan hon drog upp stereon på högsta volym och bara började skrika och sjunga.

Jag hölll på att skita på mig av rädsla, sedan började jag sjlv sjunga. Det var ju vår favvo låt ju! Måste bara säga att den spelades på band.(låter som att jag är en gamm tant).

Mamma visste att vi bara tjafsat en massa och ville att jag skulle ha roligt hatar att se folk ledsna, precis som jag!


Här är just den, den låten som vi spelade på band.

Var eviga gång vi åkte till stugan efter den här gången.

Vi sjöng även varje gång, högt!

Låten blev omspelad ungefär en 5 gånger innan vi nått fram till stugan!


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 23 september 2010 21:28

Åh, ligger nu i guss lilla famn!

Gissa hur lycklig jag är på en skala?

Så OTROLIGT lycklig!


Dock är det lite sad att  hela familjen lodesjö är sport freaks!

för det visas bara sport, och jag HATAR sport ;p


imorgon ska jag hem och fixa upp hyllor på mitt rumm och rensa litegranna!:)


ska snart ta och krypa ned i guss sköna säng!

Den är super skön!;)

God natt!


pusspuss



Av Jennili Palmén - 23 september 2010 11:26

sitter hemma på lunch nu, blev ris och curry sås till:)

har långt hål, har även hunnit packa lite av grejerna jag ska ha med mig hem:)

vi har PA projektarbete ´när vi kommer tillbaka på skolan, Tycker det är superroligt! än så länge ialla fall:)


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 23 september 2010 07:58

Ouh i like!


PussPuss

Av Jennili Palmén - 23 september 2010 07:49

God morgon god morgon:)

idag är en sån här dag då jag är trött, på skratt humör.

Så jag får hoppas att vännerna är desamma så att det blir mycket skratt!

Dock är jag fortfarande själv här i lägenheten, ingen liten prutt som kommit och överaskat mig:(

Fast det är för mycket begärt men man hade ju kunna hoppats?!:)


Jag vill åka hem ikväll, men måste nog stanna till imorgon och gå på lektionen!

Går faktiskt snabbt den lektionen, är nog för att vi har praktiskt arbete..

Menmen nu ska jag gå och borsta gaddarna och göra mig klar för snart kommer malin och hämtar mig!

Vi hörs!


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards