Jennilipalmen

Alla inlägg under februari 2011

Av Jennili Palmén - 6 februari 2011 20:17

Magsjuka är bland det värsta jag vet!

Det finns nog inget jag hatar mer än det!

For nyss hem ifrån Guss började mådde super dåligt och tomas(svärfar) tjatade om att jag säkert hade fått magsjuka, och självklart så inbillar man sig ju!

Mår mycket bättre nu men SKA sova hemma inatt om jag skulle få det! haha



Har varit nere hos min lill kusin som är 16dagar idag!

Oh så liten! Jag vågar knappt hålla man tror ju att man ska knäcka sönder dom små liven. Dock snusa jag och gosade med små fossingarna!


Har ju varit på kalas idag också. Var kalas-Roligt och fikat var Kalas-gott!

HAHA


Den här dagen har varit så mysig!

eller hela helgen i och för sig Mysig!

var och hälsade på hos farmor och farfar igår och hos pappa i förr går!


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 6 februari 2011 11:35

ojoj, vaknade imorse av att Frida ringde och väckte mig, blev förbannad som vanligt!

Jag hatar verkligen då folk väcker mig!

Jag somnade snabbt om, och sedan vaknade jag av att solen lös in genom et litet litet håål i persiennerna!

Finns inget bättre än att vakna till strålande väder!

Frida ville vi ska ut och gå, men ´jag ska åka och hälsa på lillkusinen min!

Och sedan blir det nog att åka på kalas hos guss moster/gudmor och uffas som fyller år! Mona var även min dagmamma när jag var liten!

Älskar dem, så grattis uffas!


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 5 februari 2011 22:24

Vad tycker ni?

Snyggt eller bara knepigt?

Jag tycker det är AS coolt, men självklart konstigt!

Jag skulle absolut inte använda det själv, men jag kan tycka det skulle vara snyggt om dom smyckade upp tjejerna på cawalken med dessa ansiktssmycken!

Vad tycker ni? skulle ni använda dessa ansiktssmycken?


Pusspuss

 

Av Jennili Palmén - 5 februari 2011 22:09

bra lååt, men man blir typ snurrig i bollen av att lyssna på den för mycket! haha



Pusspuss

Av Jennili Palmén - 5 februari 2011 21:53

Sitter nere på kägelbanevägen i soffan och slappar.

Käkar lite fruktsallad och kladdkaka, hur gott som hellst!

Och kikar på Freky Friday.. Den är ju hur rolig som hellst!

Har sett den typ 10000 gånger men har inte bivit less på den. Dock var det länge sedan jag såg den senast!


Mysmys här nere, en perfekt lördag kväll!


  

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 4 februari 2011 20:14

Har hållit på att försöka städa rummet, har gått sådär om man säger så.. hahaha

Har suttit me framför datorn än städat!

Menmen kommer ju vara hemma under en låång tid, så det får helt enkelt bli en annan dag!


Dock är jag en sån här som gillar när det är ganska städat, jag tycker det är så skönt att gå upp på rummet och lägga mig och bara njuta då det är städat.Men kan dock inte hålla det städat och orkar heller inte städa allt så offta! 

Så håller mig lite ifrån mitt rumm!

haha


Nä nu ska jag gå ner och ta lille söte Truls på en kort promenad..

Sedan blir det popcorn och mango framför teven med familjen! haha

     

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 4 februari 2011 20:09

  

Ny ring, den svarta stora! Kommer bli min favvo ring!

 

Nya skor, dessa kommer också bli mina favvo skor!


Pusspuss  

Av Jennili Palmén - 4 februari 2011 19:57

  

JIHOOOOW

 

Dock suger det ju att jag inte kan sätta in det förens nästa helg!..

 

Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards