Jennilipalmen

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Jennili Palmén - 3 februari 2011 19:56

Imorgon går jag sista dagen på skolan på hela 5veckor.

För jag går ut på praktik på Måndag, hemma i lilla Junsele.

 stället. Ett kyrkligt dagis som är underbart att vara på!

Har ju som sagt praktiserat där tidigare, och så har jag ju jobbat där lite grann.

Och lille viggo går ju där också! Jag kommer att tillbringa 4 veckor där.

Jag kommer allså inte bo i lägenheten på 4 veckor igen, utan jag ska bo hemma. Hur ska det gå? ingen aning, kommer sakna Guss något otroligt i alla fall. Då jag är van att vara med honom dagligen, dock kanske det är lite nyttig att få sakna honom lite gran också?!


efter mina fyra veckor så har vi sportlov! JIHOW.


Puss

Av Jennili Palmén - 3 februari 2011 19:20

 

Jag har hittat en Underbar sida   http://www.jfr.se/ 

Det finns alla möjliga sorters smycken där!

jag älskar att bära smycken, som ni kanske märkt tidigare.

Jag tycker det kan få en stil att "skjuta upp" bli snyggare..


Och dessa ear cuffs är ju hur häfftigt som hellst?!

Snyggt är ordet!


Pusspuss.


Av Jennili Palmén - 3 februari 2011 08:49

oh, god morgon!

Skön morgon idag, sov morgon till 09,30 en hel timma!:)

Slutar runt två där någon gång också!:) så det blir en kortis dag!


oh, just det jag glömde at berätta att jag fick hem mitt löshår igår! jihow, dock har jag det inte här i stan utan det  ligger hemma i junsele så jag har inte fått sett det än..

Mamma öppnade dock mitt paket, (dumma hon, finns ju inge roligare än att öppna paket!) Hon tyckte färgen var lik min iaf, men hon sade att hon trodde att håret inte skulle räcka till mitt hår?!

jag får panikkkk!

äsch fungerar säkert perfekt!

Fast sätter inte in håret förens nästa helg, för då kommer fanny hem!Hon ska klippa färga och fixa in löshåret i mitt hår!JIHOOOO

jag ska fläta in det nu första gången men har även köpt med clipps som jag kan sy  på sedan!:)

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards