Jennilipalmen

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Jennili Palmén - 7 februari 2011 22:26

åh, sitter nu här med min FETA natt-skena, jag ser ut att ha fått världens fläskläpp när jag använder den. <lyllo guss som får se min på min vackraste sida var eviga kväll! utom nu då förståss..

Har precis borstat gaddarna och är påväg till sängen!


Imorgon väntar en ny händelserik dag!

Och jaag måste plugga på kvällen! *suck*..

Aja är man lat på lektionerna får man skylla sig själv ockå!


God natt och sussa gott allsammans!


pusspuss  

Av Jennili Palmén - 7 februari 2011 20:08

Slänger in en liten låt också!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 7 februari 2011 20:01

Alla -ans dag!


Det suger att det är på en måndag!

Vad gör man en sådan dag?

Jag sitter hemma i junsele och Guss kommer att finna sig i sollefteå?

Det går ju inte?!

Alla hjärtans dag måste ju firas ilag med sina nära och kära först och främst men även med sin kära? det är ju typ en oskriven regel?(i min familj i alla fall)


Jag får tvinga hem honom!

Dock vet jag inte vad jag ska ge honom!

Måste fixa detta nu ju?

HJÄLP?!

är väl ute i god tid eller?:)

haha


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 7 februari 2011 19:55

Första praktikdagen.'

Gick väl någorlunda, varit så trött hela dagen.

Kan ju bero på att jag varit vaken mestadelen av natten inatt.

Uscha så synd om mig *snyft*haha.

Näe men jag har haft så oerhört ont i magen inatt. Dock var det inte magsjuka!:D

Har ju haft massa problem med magen tidigare och det visade sig vara det som utbrytigt, då jag bara ätit konstig mat igår..

Men jag trivs som fisken i vattnet!

har ju dock både praktiserat där innan och jobbat lite smått!


Har nyss fixat mammas alla hjärtans preesent,hon kommer dock få det i förskott då det inte är förens på måndag.

Jag har städat hennes garderob och kastat alla hennes gamla kläder! jihow.


Dock vet jag inte vad jag ska ge Guss?! Skulle ju beställa en sak men kommer inte att hinna få den så det skiter jag i!!

Haha.


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards