Jennilipalmen

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Jennili Palmén - 6 februari 2011 20:40

Vad tycker ni om solsidan?

  

Dom har ju verkligen utstickande sätt att vara på..

Här är enligt mig:

  

Fredde:

Rik snubbe, gillar att skina och visa att han har pengar!
Lyssnar på mickan hela tiden än fast han inte vill erkänna det.

Älskar att grilla all mat!


  

Mickan:

Rik, skiiiiner med att hon är det.
Hon köper nya kläder och provar nya grejer hela tiden.

Hon vill vara den bästa mamman, och hon följer allt som hennes kompisar gör.

Hon tycker inte om freddes alla avanserade och nya grejer.



   

Anna:

Hon är ganska självupptagen, hon tycker att Alex hjälper till för lite.

Och säger till honom hela tiden, han ska göra det och det..

Jag skulle nog säga att jag är mest lik henne!Haha


  

Alex:

Han gör precis som Anna säger.

Han vill väl och har mycket problem med att säga nej, hellst till Ove sundberg(den mest irriterande gubben i hela programmet, fast jag gillar han för det!)

Guss är mest lik alex! haha

  

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 6 februari 2011 20:17

Magsjuka är bland det värsta jag vet!

Det finns nog inget jag hatar mer än det!

For nyss hem ifrån Guss började mådde super dåligt och tomas(svärfar) tjatade om att jag säkert hade fått magsjuka, och självklart så inbillar man sig ju!

Mår mycket bättre nu men SKA sova hemma inatt om jag skulle få det! haha



Har varit nere hos min lill kusin som är 16dagar idag!

Oh så liten! Jag vågar knappt hålla man tror ju att man ska knäcka sönder dom små liven. Dock snusa jag och gosade med små fossingarna!


Har ju varit på kalas idag också. Var kalas-Roligt och fikat var Kalas-gott!

HAHA


Den här dagen har varit så mysig!

eller hela helgen i och för sig Mysig!

var och hälsade på hos farmor och farfar igår och hos pappa i förr går!


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 6 februari 2011 11:35

ojoj, vaknade imorse av att Frida ringde och väckte mig, blev förbannad som vanligt!

Jag hatar verkligen då folk väcker mig!

Jag somnade snabbt om, och sedan vaknade jag av att solen lös in genom et litet litet håål i persiennerna!

Finns inget bättre än att vakna till strålande väder!

Frida ville vi ska ut och gå, men ´jag ska åka och hälsa på lillkusinen min!

Och sedan blir det nog att åka på kalas hos guss moster/gudmor och uffas som fyller år! Mona var även min dagmamma när jag var liten!

Älskar dem, så grattis uffas!


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards